partysessorna

Alla inlägg den 16 december 2010

Av partysessorna - 16 december 2010 13:44

God morgon mina vänner.Jusst nu sitter jag och väntar på att få komma in till tandläkaren. Sov inte hemma idag så lite pinsamt kommer det ju bli. Haha gårdagens smink, håret ser förjävligt ut och så luktar man sprit. Skiiit bra! Haha har proppat i mig massor med tuggumi iallafall, haha.Iallafall, gårdagen blev väldigt konstig. Haha vi börjar på Karlsson & Co. Där vi trodde det skulle vara karioke kväll, tydligen inte. Men vinet var skit billigt och man fick väääldigt mycket. Så vi halsa i oss några glas. Där möter vi DJ nr 1 som börjar strula upp Fanny helt plötsligt, mitt i vårat samtal. HahaBlev att vi åkte med dom till ego men dom drog typ på en gång. Vi dansa som vanligt och hade skit kul. Tills det kommer en kille som börjar ragga på mig och vill att jag ska följa med honom. Då tror ni hem till honom, trodde jag oxå men nej. Han skulle åka direkt till jobbet och ville ha med mig där lixom. Det kunde han glömma på en gång. Så kvällen slutar med att vi smiter ifrån honom och åker hem. Helt okej kväll. Alltid något som ska hända, men så e ju livet som partysessa ;) /Chaki

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards