partysessorna

Alla inlägg den 9 december 2010

Av partysessorna - 9 december 2010 12:29

  


Är helt slutkörd från gårdagens jobbpass. Och när alla gick vid 22.30 (personalen) så var lilla jag där ensam kvar i baren med deprimerande människor. =/ Men det var en kille som satt där ganska länge som va sjukt snygg ;) haha. Det håller humöret uppe lite iallafall.
Iallafall. Vi hade julbord i restaurangen så en tjej hänvisar alla som inte e stamgäster till MIG!!! Det var fullsmockat i baren och alla ska äta mat.... Det var ett helvete. IDIOT säger jag bara!!
Men jag kan säga tack till Fanny och robin som höll mig sällskap i mobilen :D det gjorde att en timme flög iväg <3
Så idag är jag helt slutkörd och tänker nog bara ligga hemma och ladda batterierna för imorgon. Alla vi är sjuka haha men vi får hoppas att alla tjejer e friska imorgon så vi kan spåra som vanligt. :D
Vi brukar gå ut på onsdagar men det hände inte den här veckan så imorgon tänker iallafall jag spåra rejällt. ;)


/Chaki

Av partysessorna - 9 december 2010 12:23

haha förutom diverse gubbar som frågar om man vill ha en erfaren man.... så händer det ganska roliga raggningsförsök ute i vimmlet. undrar hur människorna skulle reagera såhär i nyktert tillstånd om de läste dethär..



Kille 1 (svinkallt och ruggigt ute i rökrutan på nype) :
Kille: åååh va kallt det är!
Fanny: jaa de e stör kallt!
Kille: KRAMA MIG!
Fanny: haha va?

Kille: Ja, krama mig som att du vill ha mig, fast ändå inte!
Fanny: okej ? hur gör man det? *kramar*
Kille: ja, typ sådär fast nu utstrålar du att du inte vill ha mig bara...


Kille 2 (påväg hem, det händer massa grejer min kusin är på besök från uppsala)
Kille 2: jaha men jag jobbar på liljeholmen
Fanny: jaha jag gick i skola där!
Kille2: aah men vill du ses imorrn?
Fanny: ???
Kille2: ja jag börjar 11.30 så jag kommer stå vid liljeholmens tunnelbana imorgon 11.20
Fanny: aa, jag med..

Kille2: ja jag kommer vara en aning stressad, men jag kommer att vara där..

Fanny: aa jag med..
kille2: är det sant?
Fanny: nej ? jag jobbar i älvsjö
Kille2: nej, en liten del av mig dog när du sa att du jobbar i älvsjö..  :(


hahahaha lycka till med raggen i helgen!


Fanny

Av partysessorna - 9 december 2010 12:21

**** ; Redo inför torsdag?!
Fanny: Vadå torsdag? vi sa väl utgång på onsdag?! :O
****: torsdag = bakis och ångest
Fanny: HAHA, Jag föddes redo!



imorrn kör vi! ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards