partysessorna

Alla inlägg den 15 december 2010

Av partysessorna - 15 december 2010 12:11

Idag ger jag det då ett nytt försök att hitta årets nyårsklänning. Som sagt, om jag inte hittar något går jag fanimej naken!! Här ska man inte skämmas ;P

Så idag väldigt snart tror jag, åker jag och Emelie in till stan och ska gå runt på julmarknaden och sen säkert hela stan. haha
Kommer bli mys och sen möter Fanny upp oss och då blir det nog mys fika med varm choklad och grädde i MASSOR!! ='D.

Det e fint väder ute, jag har vaknat på bästa sidan idag, utgång ikväll och sitter och lyssnar på den bästa låten


Bruno mars - grenade


Så vrid upp högtalarna på högsta volym och lyssna på låten :D

Och ha en underbar dag :D


/Chaki

Av partysessorna - 15 december 2010 01:12

det bästa med att vara två som driver bloggen är att man kan följa sin egna blogg,!
hur BALLT ?!
Nästan varje gång jag kollar in bloggen så är det ett nytt inlägg från chaki som jag kan läsa ;)

i like!


xo

Fanny

Av partysessorna - 15 december 2010 01:02

okej nu har jag suttit i snart en kvart och försökt komma på något att skriva om...

vet ni varför jag inte har något att skriva om?!
jo . för att jag har inte varit ute sen förra fredagen! :O

haha!

planen för veckan lyder:
onsdag - karlsson och co, bara för att kolla vad the dealio med de stället är. tycker att jag ser alla hit och dit i samband med Karlsson & co


JUSTE Akar - i gamla klassen e ju bartender där.. hmm undrar om han jobar..


på fredag är det en viss nattklubbsägare som fyller år (eller han fyller på onsdag men firar på fredag) så då ska vi dricka drinkar!
Chaki, jag och Emelie har köpt världens grymmaste present som passar en nattklubbsägare ;)

haha

resten av helgen blir det jobbjobbjobbb, och på söndag är det personalfest!


välkommna alla nya läsare ;)


xo

Fanny


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards