partysessorna

Alla inlägg den 25 december 2010

Av partysessorna - 25 december 2010 12:08

Igår var nog den mest galnaste julafton jag varit med om!

Okej, jag e van med mycket skrik och högt temperament. Men de e så lixom när man har en italiensk släkt. Och för att göra det lite värre så är min låssas pappa grek :P haha. Det gör det inte bättre.


Men iallafall, igår efter maten och julklapps utdelningen så satt vi och snackade vid matbordet allihoppa. tillslut börjar min morfar och morbror bråka på riktigt och helt plötsligt flyger morfar över matbordet och tar stryptag på honom!!! WTF!!

Hela bordet välte nästan och allt rödvin spilldes ut och allt var bara kaos. Men typ en timme senare så var det ganska lungt och vad gör inte min mamma och låssas pappa (bobby) då?!?!

Jo dom gifter sig!!!

Dom ville inte ha det på papper så dom ställde sig i vardagsrummet och gifte sig!! hahaha. Det var bara så crazy igår alltså.

Men men, vad säger man? GOD JUL!   


Nu ska det bära av till moster min på lite jul lunch och sen när vi kommer hem så är det väl bara att börja fixa sig inför en intressant kväll på NYPE! ;)


/Chaki

Av partysessorna - 25 december 2010 01:14

okej , fest och party party i all ära. men gränsen har alltid gått vid juldagen!
Juldagen spenderas alltid hemma hos mamma där vi firar jul med henne!

och resten av juldagskvällen ska man ligga i soffan med pjamasbyxor, leka med sina julklappar och smälta julmaten.

MEN NEHEJ! nu har denna lugnets dag blivit värsta partynatten!


jag fattar ingenting, men som vanligt faller för frestelsen och vi ses i mörkret på nype <3


xo Fanny

frågan e vad jag ska ha på mig, måste vara jäääävligt snygg i alla fall

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards