partysessorna

Alla inlägg den 20 december 2010

Av partysessorna - 20 december 2010 23:36

Idag smsade mig Fanny att the bridge skickat henne en ibjudan inför onsdag. Betyder det att de har öppnat igen på onsdagar?

Härligt, det är våran akut klubb. Lite dåligt och jobbigt folk men lokalen gillar vi :)

Men eftersom Fanny och jag råkade prata om utgång ons, så kommer vi nog inte kunna hålla oss... hahaha är vi så dåliga? att vi inte ens kan hålla oss i en och en halv vecka som det är kvar till nyår? xD

Ja, vad ska vi göra? vi kan inte råför att vi är sånna partysessor. Vi e ju bara födda till det lixom!   


Så bli inte förvånade om ni får ett spårat inlägg på torsdag eller så :P.


Jag och fanny snackade faktiskt om det idag. Shit vad många utgångar vi har hunnit skriva om redan och vi har knappt haft bloggen i en månad. Vi går veeerkligen ut nästan alla dagar som går ;P.

Men men, ingen skada skedd och som vanligt; NOO PROBLEMS!

/Chaki

Av partysessorna - 20 december 2010 13:00

tjännaaa!

Igår var jag, Fanny på personalfest.

haha dagen började med att jag jobbade från 6.30 DVS att jag gick upp 4.45

inte ok.

Efter jobbet så var det bara att springa ner i omklädningsrummet och svida om till snyggkläderna!
Efter det så anlände vi till ett skitstort fint hus som vi skulle käka middag i och umgås.

 Då blev det genast julklappsskattjakt!

så med glöggkoppen i högsta hugg så klädde vi på oss igen och gick och letade efter lappar med olika ledtrådar på om vart paketen låg.

Slutdestinationen var ett av konferensrummen på hotellet!

Där stod direktören i en röd mössa med stora röda paket!


Vi fick snygga vattenglas och en snygg karaff i glas!

:) me like, speciellt med tanke på att jag ska flytta snart!


sen tillbaka för att prata och skratta (vilket vi gör ganska mkt!)

Sedan blev det massa mat, shit va gott de va!!!


sedan blev det utdelning för bästa bedrift och årets ....

Några timmar senare (nu känner jag att detta inlägg kommer bli låångt... )
Diskuterade vi vart vi skulle, patricia tyckte typ alla förutom jag och andreas.

FÖR ATT JAG ÄR FÖR LITEN! 20 - fyllda är det där tydligen.

Men Andreas ringde restaurangchefen som sa att de inte skulle vara några problem, men såklart blev det de.


det var inge problem om jag hade varit kille, de sa dom själva.

inte ok! HAHA ÄNDA STÄLLET DÄR KILLAR KOMMER IN LÄTTARE ÄN TJEJER JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR


skitsamma så efter att vi hade blivit nekade som ett slag i ansiktet så åkte vi till NAGLO istället.

myyysigt ställe, skön bartender, men litet!

haha 80 % av alla som var där var i vårt sällskap! haha


kvällen blev grisigare och grisigare, glas krossades, folk stötte till varandra, folk spillde på varandra (-.-)


Vid slutet av kvällen så låg det glasbitar över typ hela golvet..


En av våra tjejer blev alldeles för full, ingen har någon aning om hurde gick till.

Hon gick in på toa och efter typ 40 minuter så fick jag BRYTA upp låset med en nyckel för att kuna komma in och hjälpa henne!

Hon bara låg där på golvet med huvudet i toan och spydde som en gris..


hjälpte henne i typ en timme fram och tillbaka med vattenglas, höll hennes hår och allt.

sen kunde jag inte längre, hon vägrade ställa sig upp, vägrade gå ut.

Så jag hämtade håkan, då hade hon låst igen fick bryta upp låset igen och så fick han typ släpa ut henne..


satte dom i en taxi och jag och en annan tjej promenerade till centralen och jag satte mig på bussen och åkte hem!
SJUKT SKÖN KVÄLL!(i det stora hela) ÄLSKAR MINA ARBETSKAMRATER :D

idag blire jobb..

vi hörs....


xoxo

Fanny!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards