partysessorna

Alla inlägg den 18 december 2010

Av partysessorna - 18 december 2010 21:44

  

här har vi oss, äntigen en bild tillsammans =)

fanny och chaki. Coolaste fest tjejerna.

Jag fick stressa som bara den efter att jag varit på jobbet. typ sprang bokstavligt talat till klubben. Kommer dit och det tar skit lång tid innan jag hittar någon. Ger en liten present till Daniel som firades och sen var det bara fram med alkoholen och börja skaka rumpa!

Träffade även en gammal kompis som bor i eskilstuna. Så det var lite kul.
Ja, sen blev det ju efterfest och tårtan var väldigt äcklig. hahah

Men det var en rolig kväll bara att det blev lite drama och bråk utanför nype. Det var väldigt tråkigt. Meeen det är löst nu =).

Jag tror jag såg nog väldigt rolig ut när vi skulle gå där ifrån för jag envisades om att ha mina sky höga pumps på mig för vi bara skulle till bilen. Haha, men jag försöker gå och jag står på samma ställer och försöker komma där ifrån. hahaha

hala klackar!!

Men de va kul!

Vi svängde även förbi en mack för att köpa lite mat. Jag tar en korv och säger senap och ketchup på. Och jag får både vanlig OCH stark senap. Smaka förjävligt.

Men det var skit kul. :D

Och ja, nu har vi även en Dj nr 4 hahaha

Av partysessorna - 18 december 2010 18:10

Är helt förstörd som människa idag, haha

fy farao.

åkte till jobbet, kämpade verkligen och sen gick jag hem, la mig i sänge...

och här ligger jag fortfarande. i samma ställning hela eftermiddagen..


Kvällen var huuur kul som  helst!
Det började med att jag mötte upp josefine vid liljeholmen.

Sen gick vi till vår gammla köksmästare i skolan, Henrik! till hans butik där blev det vin och tiramisu! MOHAHAHA Väntade på att Emelie skulle sluta och sminka sig sen hoppade vi in i en taxi till stan!


Ställde oss i kön och kom in och firade av vår kära nattklubbsägare! sjöng ja må han leva typ 4 gånger, vilket han påpekade varje gång också! haha


som vanligt så spårade det, som alltid.

och vi har verkligen annamat vår partysess-indentitet. Vi skrev nämligen på våra notor med PARTYSESSA hahahaha


sen blev det "efterfest" tror bara att vi följde med på det för att det utlovades prinsesstårta.

som till min besvikelse inte alls var prinsesstårta - och den innehöll BANAN! jag dör...


och föresten  Nu har vi en DJ NR 4! hahahaha

men det är inte något som jag är inblandad i. det är helt och hållet lilla chaki :) haha

xoxo

Fanny



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards