partysessorna

Alla inlägg den 6 december 2010

Av partysessorna - 6 december 2010 13:45

Efter en hektisk jobbhelg.. (10 timmar i lördags, och 13 timmar i söndags)

så tycker håkan att vi ska in till stan, och ta en drink.. något vi bååda vet inte kommer bli en drink..

de blir Aldrig en drink..

Dj2 kommer dit med sin kompis :) det var kul att ses! På något sätt så kändes de väldigt akward bara..han trodde nog att min kompis som jag tog en drink med skulle vara en tjej..  hmm. där sitter jag med håkan så kommer de en annan kille, men alltså håkan är ju håkan liksom..


aja, idag är Ellinor min kära vän min plan :D ledighet i looove, sen jobb resten av veckan men jag ....


....taggar till fredag! :)<3

Såg att chaki inte ska ut på onsdag .. hahaha jaa vi får väl se hur det går med de ;)



xo Fanny


Av partysessorna - 6 december 2010 11:09

Igår var jag så bakis så jag kände att jag aldrig mer vill dricka igen och ta ett stort uppehåll från festandet. Men nu på morgonkvisten när jag sitter och käkar pizza till frukost och har festmusik på MTV så går det helt enkelt inte att sitta still. Och dansa ensam behöver jag då aldrig göra. Den som ger mig sällskap på morgonkvisten är ju ingen mindre än Nelly, min lilla fest vovve.

Nu e jag redo för fest igen och längtar till fredag som bara den. Kan ju inte gå ut på onsdag för då jobbar jag som bartender till 24...
Men hmm. kanske hinner klämma in en utgång ;) hehe


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards