partysessorna

Alla inlägg den 10 december 2010

Av partysessorna - 10 december 2010 18:22

hej alla partypinglor!

Ja nu börjar kvällen närma sig.. snackade med chaki nyss, haha BÅDA är typ nervösa?! typ har fjärilar i magen :P undra varför?
Chaki sa att det berodde på att vi inte var ute i onsdags... hmm, kan stämma kan stämma. vi känner oss lite som nybörjare igen!

tror att det blir nype först, sedan 360, har aldrig varit där så de ska bli spännande

är det någon som vet om det är värt det?!
 ikväll kör vi på klänning för hela slanten, dock så ser jag nu att min klänning börjar bli för liten?! :O :O har inte haft den på typ länge men vafan börjanr jag bli tjock?!?!?!


inte ok...

/ Fanny

Av partysessorna - 10 december 2010 12:32

         


haha en vän skrev det här på sin bilddagbok och var bara tvungen att skriva det här. haha så klockrent och faktiskt för det mesta sant ;)


VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ EN ALLADINASK OCH TJEJERNA PÅ KROGEN?
Jo man blir lika besviken varje gång, alla godbitar är tagna det enda som finns kvar är de spritfyllda äckel i hörna. 

Av partysessorna - 10 december 2010 11:12

   (vi får hoppas Fanny blir såhär full ikväll igen, hon ligger på golvet pågrund av en skratt attack)


Nu ere äntligen fredag! Jag är fortfarande väldigt förkyld men det kommer inte hindra mig idag.
Vi har fortfarande inte riktigt diskuterat vart vi ska än ikväll men jag tror det kommer bli Nype. Det är skönt oxå för där kommer vi in på en gång ;) Gäller som sagt att alltid ha kontakter i klubb världen. Ägaren, men han är även jättesnäll och rolig att vara med :).

Och så börjar den stora frågan tänkas, som man tänker varje gång man ska ut; Vad ska jag ha på mig??? och vilka skor???
Får kolla igenom garderoben vad som är rent. haha Plus att man måste anpassa sig så mycket på vintern så man inte fryser ihjäl.   


MEN innan jag går någonstans ikväll så är det idol finalen som ska kollas på :D


Tipsa gärna om ni vet nått bra uteställe ni gillar att gå till :)


/Chaki

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards