partysessorna

Alla inlägg den 13 december 2010

Av partysessorna - 13 december 2010 00:51

Idag har jag och min lilla mor vart på det hemska stället IKEA och handlat en ny byrå. Det tog ju ca 2 timmar att bara välja byrå och sen komma till kassan. Sen är det den värsta kön som nog finns i Sverige.
När man äntligen kommit hem och upp för de trappor i trapphuset med byrån som var skiit tung. Och jag och mamma håller på och tappar den samtidigt, båda står och skriker och skrattar: Jag kommer tappa den, jag tappar den, jag tappar deeeen!!!
Ja då var det dags att rensa den gamla byrån som endast har 5 lådor som inte alls är stora.  Ja det tog 3 timmar för mig.....

Hur lyckas man med det har jag inte den blekaste aningen, men jag tror som sagt att jag slagit rekord på att vara segast!

Ja här har vi en liten bild på hur det såg ut i mitt rum. Men kan inte direkt säga att det ser bättre ut nu. :P haha


Jag och Fanny har snackat lite idag. Och jag kan inte säga allt för det kan tas fel och vi vill inte bli dödade. MEN kan säga såhär; vi har inte suttit och planerat som normala tjejer skulle inför nyår, vad man ex ska gå, ha på sig och hur mycket man dricka. Vi planerar hur vi ska överleva, och då menar vi bokstavligen ÖVERLEVA

Jag tror jag ska köpa lite våldtäks sprej till nyår. haha Det är nog bäst att veta hur man ska skydda sig nu för tiden..

Nyår kommer bli galet och slutet av natten kommer förhoppningsvis sluta på ett hotell rum ;)


/Chaki  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards