partysessorna

Alla inlägg den 28 december 2010

Av partysessorna - 28 december 2010 16:19

Ikväll drar jag och några in till söder och tar nån öl eller så.
Skönt, så tiden går lite fortare.
Det är två dagar kvar tills allt firande börjar kan man faktiskt säga. På torsdag kommer Robin och hans kompisar från värmland och då ere hem till Jimmy som gäller :). Kommer bli trevligt.

Bara att tiden går ju så jävla sakta när man e för taggad.

Vill att det ska bli nyår nu nu nu!!!


Men men, tur att man fick nått att hitta på idag :)


/Chaki

Av partysessorna - 28 december 2010 12:22

försöker gå in mina nya klackar,OCH öva lite på hur det är att gå i skyhöga skor :S man vill ju liksom inte glida in på festen på nyår i en ofrivillig spagat-position!

kuddarna i skorna som ska hjälpa mig att kunna dansa hela natten är i alla fall på plats.

Nu ska jag känna in bara hur de e att bli typ tio cm längre,

samtidigt byter jag om, sminkar mig och går runt och småstädar lite. och de e lite jobbigt eftersom att jag måste böja mig ner för att ta upp allt.

detta resulterar i en huvud-axlar knä och tå-dans...


jag håller er uppdaterade!




xo Fanny

Av partysessorna - 28 december 2010 00:10

DETTA INLÄGG ÄR TILLÄGNAT LUDDIS!

MIN DANSPARTNER! jag är så glad att du ser efter mig :)





nöjd nu ?


xo fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards