partysessorna

Alla inlägg den 22 december 2010

Av partysessorna - 22 december 2010 23:31

Vi kunde självklart inte hålla oss. Fanny ringer mig nu och säger att hon slutat jobbet och hon e skit taggad. Så jag sa: ja men vi kan fan inte klara oss. Dom vill ha oss ute så nu måste vi ut. Kom hem till mig så tar vi taxi in till stan! får skriva imorn vad som händer. Måste fixa mig!!!


ja jag vet, vi e värdelösa ;)


/chaki

Av partysessorna - 22 december 2010 12:20

Känner mig lite smått stressad över alla julsaker, plus att jag jobbar ikväll. vilket fick mig nästan lite lättad över att Chaki har värsta hostan!

Förlåt vännen att jag tycker att de e skönt att du hostar men på så sätt så slipper jag ens känna av att jag verkligen vill uuuuuuuuut

för de vill jag :S har inte varit ute på riktigt sen i fredags! :O

Idag blir det alltså jobbjobbjobbb!

Sedan hem och imorrn anländer hela släkten, typ..

Jag och Chaki har ju alltid sagt att julen ska spenderas med familjen och släkten och så, men nu känns juldagen mer och mer lockande.........


vi får se hur detta slutar hörrni!


Klädde granen igår!
  


xo Fanny

Av partysessorna - 22 december 2010 00:30

finfin dag har vi haft idag! låg alldeles för länge i sängen, duschade och fixade mig.
drog in till stan och mötte chaki :)
vi gick runt lite och hör att förra födelsedagsbarnet var inne i stan! och vår gryymmmaaa present hade ju inte kommit på posten när vi var ute i fredags så cvi möttes upp på tacobar för att överlämna den! haha ballaste!
Manchettknappar med martiniglas på och tjejer i glasen, okej de låter typ tacky men dom e balla, han lovade att ha dom på nyår ;)

efter det så köpte vi nyårspresenten, kollade runt lite i affärer och köpte dom sista julklapparna och lite sminkgrejer inför nyår ;)

shit va taggade vi e.

funderar på om man ska skita i utgångar fram tils dess, för att vara extra taggade..

det är ju bara typ en vecka och ... två dagar kvar!!

undrar om man klarar att hålla sig hemma?

ute på stan spelar dom inte julmusik fortfarande tydligen utan det kändes som om att dom hade tagit min partylista och satt på i varenda butik. sen fick jag ett sms av chaki där det stod att coop också spelade partymusik!!! VA I HELA FRIDEN! då blir man ju taggad!!!


är detta ödet?
Utgång imorrn?


xo
Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards