partysessorna

Alla inlägg den 31 december 2010

Av partysessorna - 31 december 2010 14:41

Okej chaki är lite off idag, men jag känner henne.

just nu så springer hon ut från duschen i handduken med blött hår och är skitstressad, eller så sitter på hon sängen och målar naglarna..

hmm..

jag sitter i alla fall i sängen på kungsholmen nu, och har packat om väskan och naglarna är målade, jätte skärsåret som jag fick av rakhyveln på benet förut är påväg att sluta blöda, men de e lugnt för att jag har dragit på världens största plåster! haha


Stor-frukost maten är inhandlad och insatt i kylen.Den rosa moet:en är på kylning

ingenting kan gå fel!
Kolla ni ser, TAGGEN E PÅ TOPP IGEN :D

tonights gonna be a goood gooood night ;)


xo Fanny

Av partysessorna - 31 december 2010 11:18

Okej har pratat med chaki i typ en halvtimme eller nått,

sen så snackade jag med min kusin, käkade frukost i sängen , satte på musik och även fast jag var så stört otaggad igår på nyår (ja, jag erknner jag va otaggad!!!) så kä nns det helt okej idadg faktiskt ;)
Har fått nycklarna till bästa lägenheten på kungsholmeen, ska in i duschen , packa ihop allt åka till lägenheten och handla mat, sen hem till bästa jacqueline och laga mat.


känner att de kommer att sluta med att JAG får laga maten , men äh de blir nog bra :)

slänger in en bild på hur en kompis tror att vi kommer se ut ikväll, rätt likt faktiskt :P

  

ye, ritad i msn ;)


bara de bästa e bra nog <3


xxo Fanny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards