partysessorna

Alla inlägg den 11 december 2010

Av partysessorna - 11 december 2010 13:56

Vi diskuterade även en ganska klockren sak igår.
Det här om tjejer som ska hålla på och klä sig så "sexigt" dom bara kan på halloween och andra tillfällen dom får.
Men denna halloween var jag grekisk gudinna och hade en skit snygg LÅNG klänning. Det var sexigt men på en snyggt sätt oxå. Som det inte SKRIKER ut att ÅÅHH snälla ta mig ta mig, kolla på mig vad sexigt jag e!!!
Utan visar bara att jag vet redan att jag ser bra ut och jag behöver inte hålla på och visa så mycket hud jag bara kan! HA
Fick hur många killar runt mig endå.


Lixom ingen gillar billiga saker. Alla älskar dyra saker, och det är lite likhet där med tjejer oxå. De som inte håller på och försöker så mycket få dubbelt så mycket ragg än de tjejer som typ bara står i stay ups och nån korsett. För dom visar ju bara billigt och enkelt att få.
Alla älskar dyra saker som e svåra att få ;)


/Chaki

Av partysessorna - 11 december 2010 13:44

Ja nu har jag äntligen kommit hem och jag har sån ångest att jag ska åka till jobbet om en timme. Ingen vila här inte. Guuuud vad kul det ska bli att jobba i baren när man e riktigt bakis. Det sista man vill är att känna äcklig sprit luckt!

Fredagen blev ju självklart spårad och själklart var det drama. Men ganska lungt endå. Det var inge riktigt drama. Men iallafall, vi började kvällen på Nype och vi har skit kul, sen ere en kille som kommer fram till Fanny och säger

- jag har spanat in din kompis i tre år. Vi gick i samma skola.

=O
Jag har aldrig sett männsikan förr och han påstår att han spanat in mig i tre år. Aja, ful va han iallafall så diss på honom  .
Vi fortsätter och vi sätter oss och är lite sociala. Då ere en kille som börjar flörta med Fanny och det blir till följd att han följer med oss till göta källare sen :P Bra där för han paya taxin ;)
Men vi drar till donken och Fanny ska ABSOLUT ladda sin mobil så efter om och men så är vi inne på GK och de e typ stängning där till och med. Alltså var klockan 5 nästan. haha
Och den här killen som Fanny snacka med strula upp henne totalt mot bardisken när han skulle dra. HAHA det var så jävla kul att se.
Själv fick jag bara mer problem med. Ja vi kan kalla honom DJ nr 3!
Men det glömmer vi bort. Orkar inte ta det för då måste jag skriva hela historien. Men en sak kan jag säga som jag sagt förr. Djs e konstiga och vidriga faktiskt!
Fanny fick en lyckat slut på kvällen iallafall ;) men det får hon berätta själv om hon vill. haha


/Chaki

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards