partysessorna

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Fredagen var spårad!

Av partysessorna - 4 december 2010 12:59

  


God morgon gott folk!
Nu sitter jag äntligen i soffan, bakis som fan och knaprar lite på en pepparkaka. För jävligt det här med baksmälla. Jävligt onödigt måste jag få säga.
Men det var kul igår. Träffade hur många som helst som det var ett tag sen man såg. Det blev vin i massor och dans hela kvällen. Eller halva iallafall, sen skulle jag gå och prata med min vän Daniel och då tappa jag bort emelie. Men det var kul och höjdpunkten var när två av mina gamla klasskamrater stod och råstrula =P. haha
Jag fick lite för mycket drinkar av Daniel sen oxå och blev väääldigt full. Tydligen blev jag utkastad oxå.. hmmm. inget minne av det alls. haha
NOOO PROBLEMS!!
MEN  det blev lite drama när jag blivit utslängd. Mitt ex ringde mig och börja säga att jag va värsta slampan och super mig för full hela tiden. Att det var en tjej kompis som sagt det.  Och jag har mina aningar vem den här jäveln e som håller på och snackar massa skit. Ja, kan ju säga att hon kommer inte undan så lätt iallafall.

 

Ikväll är det chillkrök hemma hos Emelie. Jusst nu känner jag mig död och undrar hur jag ska klara av detta. Men det blir bättre snart, efter en fet pizza med bea sås i MASSOR     Ooh vad jag älskar att tjocka mig, tur att jag inte går upp i vikt.

 

/ Chaki

 
 
Jenna

Jenna

4 december 2010 14:16

Vilka strulade? :O *nyfiken*

http://jennifermalmqvist.blogg.se

partysessorna

4 december 2010 14:58

haha det var jenny och stefan franzen!!!!! hahaha

 
Jenna

Jenna

9 december 2010 14:05

Äre sant? :O Shit. Det kan jag verkligen inte tänka mig. Hahahah!!

http://jennifermalmqvist.blogg.se

partysessorna

9 december 2010 14:13

hahaha jaaag vet. Det hände massa saker :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards