partysessorna

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Fanny - någon måste vara den vuxna..

Av partysessorna - 4 december 2010 00:21

Ja nu ligger jag alltså här i min säng, Emelie och Chaki - befinner sig just i detta skrivande ögonblick på Nype, där de frenetiskt håller mig uppdaterad om folk som är där. vilka som strular med vilka höhä host host Jenny!

det känns nästan som om jag vore dääär!


Och nu sitter ni säkert och undrar : Varför är den ena delen av duon Partysessorna hemma i sängen när den andre är ute och festar röven av sig?!
jo - det ska jag förklara för er..

jag börjar kl. 6 imorrn. japp de e sant. och att dra från krogen till jobbet kanske låter lockande nu, men om jag skulle göra det så skulle det inte vara värt det i slutändan..

MEN därför kan jag uppdatera er om de senaste utgångarna ur mitt perspektiv..

okej inget långdraget och detaljerat..


OKEJ nype förra fredagen, de va kul som alltid looooove it!
Började snacka med dj nr. 2 och fick dja . omg shit shit  i was in heaven!

och jag kunde itne gå därifrån!!

jävla drag de va alltså!


- han e btw döball dj, även utan mig vid sin sida, och HAN mina kära vänner kommer att garanterat bli något stort! i klass med Swedish house mafia, och david guetta.. bara så ni vet!

vi var och tog en fika idag, jäkla skön kille. men ni som känner mig vet att jag typ kan ha en konversation med mig själv och babblar på som aldrig förr..

hmm, hoppas han inte tycker typ : håll käften och sluta prata!

:S
äsch nej de tror jag inte!

Lördagen på ego  (dagen efter nype) ledde också till häng i båset, de e ju så himlans kul ! :)

onsdagen på ego likaså. och nu taggar jag inför nästa helg!!!! det jag lever på när jag inte kan gå ut.....


xoxo Fanny


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards