partysessorna

Alla inlägg den 16 april 2011

Av partysessorna - 16 april 2011 22:35

någon kom på igår efter jobbet den briljanta idéen att jag skulle vara chaufför för kvällen eftersom att jag inte kände för att dra ut och festa järnet!

japp, tjejen som hade på sig rosa blommiga ballerinor, korallrosa spets linne, och ljusrosa kofta skulle på rockbar med håkan och linus och my....

haha kände mig ganska malplacerad när jag kom in på medusa och såg alla rockmuppar, och annat fjantfolk haha

asså två personer hade sex i ett bås. alltså förstår ni ?!
deär ju sjukt, och håkan garvade och bah : haha sånthär finns inte på gaudi va?!
nej verkligen inte, och det är jag sjukt glad över svarade jag :P

efter medusa blev det templebar där det shottades, och jag fortsatte dricka tranbärsjuice.

sen hela vägen till orminge, sen fisksätra (för att linus ändrade sin destination när vi redan var framme........ jag fick typ tjugo utbrott)
sen telefonplan och sen hem till mig. vilket resulterade i att asförbanand som jag var så kom jag hem 4.40 på morgonen....

fåglarna kvittrade och solen började gå upp....


hoppas som jäklarna gör samam sak för mig....


idag har jag varit i solen.

tove jag håkan och lilla Elise-fisen gungade, käkade glass, snackade och hade det skönt. sen åkte jag in till stan och mötte upp jossan och vi gick till moda för en öl, sen medis och sen BK och sen hem.

dötrötta..

jag är i alla fall det :P


kvällen kommer spenderas i sängen, och i soffan. halvsovandes..


chaki e på jobbet :P


fanny!

Av partysessorna - 16 april 2011 14:15

Igår var det inget festande någonstans.

Dagen spenderades först med shopping inne i stan. Köpte Emelies presenter och sen en liten snabb lunch med en jobb kompis innan Jesper hämtade upp mig.

Vi åkte förbi mammas jobb och fick lite bio biljetter :D.

Sen bar det av för att vara duktigast och tvätta bilarna FÖR HAND!

Allt som allt tog det lite mer än 4 timmar att fixa allt. Men fan vad den blänker nu.

Och sommardäcken på :D.

Nu när det är så fint väder så e jag lite deppig att jag endast får tillbringa det i bilen påväg till jobbet....

Men men.

Dags att föna håret och börja röra sig...


hoppas ni andra får en bra dag :)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards