partysessorna

Alla inlägg den 14 april 2011

Av partysessorna - 14 april 2011 23:11

 

Jusst nu pågår ju det Thailändska nyåret som är ett enda stort vattenkrig. Till och med poliserna blir skutna med vattenstrålar.

Skulle vara grymt att få vara med på ett sånt nyårs firande istället för att bara se massa raketer i kylan medans man poppar champange och blir fullare. Haha

Men det är kul det med om man är med alla underbara vänner.

Känns fortfarande som att det var igår nyår var. Tiden har nästan gått för snabbt.

Men jag klagar absolut inte, för nästa vecka är ju då veckan jag och Emelie fyller 20 år ;D.

Kommer bli så grymt och vi har så mycket planerat!

Vi fyller år den 21 april. Det är på en tors. På fredagen är det en VILD utgång!!

Ska nog köra på 2 flaskor vitt och två flaskor rosé som jag, Emelie och Fanny gjorde en kväll. Men shit vad många groggluder till killar det finns. Tjejerna vet man ju tyvär redan om.... Tragiskt!! Tycker inte sånt är okej, gå och tigga massa. Vart är det snyggt nånstans?

Iallafall. Sen efter helgens vilda gång så blir det kanske tattuering för oss igen :D skulle vara gryymt.

Och sen på fredagen näst nästa helg, den 29e alltså, så är den underbara lokalfesten som kommer bli så grym den med!!

Mycket att längta till :)


jaja, ska typ laga ärtsoppa nu....... Fy fan vad äckligt, men vi har ingenting annat och jag får fan panik!! När vårat kylskåp och torrföråd är tomma, DÅ.... då är det kaos!


/Chaki

Av partysessorna - 14 april 2011 11:35

God morgon mina vänner.

Riktigt fint väder ute idag :D. Skönt. Hoppas det bara blir varmare och varmare under dagen. Eller vad gör det för mig igentligen... Jag ska ju vara instägd på mitt jobb scandic från 14-22.30 Missar hela soldagen :/

Imorgon är en underbart ledig dag och får väl hoppas att det är soligt och fint väder ute då oxå. Ska åka in till stan och köpa Emelies födelsedags present. Och sen blir det vara duktig och tvätta bilarna med Jesper :).

Sen blir det bara mys resten av dagen om jag inte ska åka till Vallentuna och rida lite. Får se om jag ska börja med det igen :).


Sen på lördagen blir det Ikea med jesper och hans mor. Yeey, älskar att gå runt på IKEA. Men han kommer ju stressa in och ut. haha

Men men, får se till och lata mig fram så jag hinner drömma mig bort lite och längta tills jag flyttar hemmifrån och få inreda allt själv :P.


Jaja, den drömmen får ju vänta ett bra tag till. Första jag börjar lägga undan pengar till redan nu är Thailand som nästa år i januari typ. Vi skulle ha firat nyår där, men fick ett samtal från Emelie igår att hon tror inte hon skulle få ihop pengar till att åka till nyår men bara nån vecka efter. Så vi får väl köra på det.

Jag kommer ha med mig ca 30 000. Hoppas på mer. Vill inte känna att jag måste tänka på hur mycket jag har kvar utan bara leva och göra allt kul.

Kommer få leva fattig några månader. Men det är ju så värt det :D. Man måste bara lära sig att prioritera. Inge mer shoppande. Det är ju bara att tänka; Jag har mycket kläder och jag har så det räcker gott och väl. Jag dör inte om jag inte får ett par nya skit snygga shorts som jag såg igår.

 

Om man vill ha nått så gäller det att endast tänka på det ;)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards