partysessorna

Alla inlägg den 21 april 2011

Av partysessorna - 21 april 2011 10:31

Igår blev det ju som sagt bio.

Men innan vi äntligen kom fram till Heron City så fick vi först tjata på Wille att han inte behövde åka hem först för att fräscha upp sig lite....

Men så blev det ju inte. Så vi fick hämta upp honom hemma hos honom och som gjorde att vi kom en aning försent och fick stressa i oss maten...

Fanny och Wille hann inte ens äta för de gick och fixade biljetterna.
Och besluten som jag är när det gäller mat så skulle jag absolut inte skippa det. Så beställde 8 bitar sushi. Vet inte vad som har hänt med mig, men Emelie har lärt mig att äta sushi. Först hatade jag det, men hon bara fortsatte att tjata på att jag skulle smaka. Och se vad som hände :P. Haha, ibland behöver man bara smaka flera gånger :P.


Första Jesper gör är att tappa hela vår popcorn på golvet så vi fick sno lite av Fanny :P.

Men filmen var iallafall skit bra tycker jag.

Gillar när det händer saker hela tiden och lite fantasi i det hela sitter aldrig fel heller :).

Så den rekomenderar jag faktiskt att se.


/Chaki

Av partysessorna - 21 april 2011 07:20

 


God morgon god morgon!

Idag är jag och Emelie officielt vuxna då och fyller 20 :P.

Får gå på systemet och grejer :P haha.

Som ni kan se så är jag uppe med tuppen. Har varit vaken sen klockan 5 imorse.

Så här är det ingen frukost på sängen och presenter man får vakna till.

Men vi kommer inte fira mig idag endå. Hela släkten är med på lördag och firar mig med en mysig restaurang kväll på Michelangelo i gamla stan :D. Älskar det stället.

Och Jesper ska med, haha får han träffa min galna släkt :P.

Och imorgon är det en nice utgång med lite middag med alla vänner som vill vara med på någon nice uteservering!

Blir troligtvis Gaudi vi kommer dra till.

Lite rolig grej att dom ska börja med stammis kvällar en timme innan alla andra kommer :D Fett kul!


Fick bästa grattis smset av Jesper exakt efter jag hade åkt hemmifrån honom imorse:


Nu 20 år gammal du är,

handla på systemet jag svär,

full som aset du är!

Här ska firas, här ska sjunga!

För Chaki 20 år hon är!

 

Haha den var så klockren så var tvungen att skicka den som grattis sms till Emelie :P <3


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards