partysessorna

Alla inlägg den 13 april 2011

Av partysessorna - 13 april 2011 12:47

Sliten tjej men lever gör jag. ;D haha

Det var så stört kul igår.

Vi hade verkligen haft en skiiit dåligt dag igår på jobbet jag och Anna på jobbet. Servitörerna som jobbade med oss (två gamla gubbar) var skit griniga så fort vi bara råkade prata lite med kockarna. Så efteråt så tänkte vi; vi förtjänar en kall öl :P.

Så vi drog till fridays och träffade på min gamla chef Johan. Det var trevligt och fick varsin tequila shot. Men bara lukten av den gjorde så jag gott och väl mindes helgens bravader igen :P haha

sen kom ena kocken Christian och det slutade med att det blev efterfest för oss på samma jobb plus en till kock som kom dit :P. Var trevligt. Drack inte alls mycket men man är ju lite sliten idag.

Sitter och väntar på att vattnet ska koka så jag kan laga min goda bakis/sjuk soppa. Den funkar när man mår lite dåligt.   


Nu när man blivit så vuxen och fått egen bil och allt så har det ju kommit till den här tråkiga delen med utgifter. Måste köpa sommardäck och få på dem innan fredag då man måste ha på sommar skiten :P.

Tur att man fick en ganska redig lön denna månad. Men jag och Emelie fyller ju nästa vecka så den kommer väl inte finnas kvar speciellt länge ;D men det var redan beräknat :P haha.

Måste in till stan på fredag och köpa hennes fin fina present som jag tror hon kommer bli väldigt glad över. :) Min lilla älskling förtjänar verkligen det. <3


Nej in i duschen nu.

hare bra

/ Chaki

Av partysessorna - 13 april 2011 10:03

springer runt i pjamasbyxor och träningsbh, haha försöker packa ihop allt jag ska ha samtidigt som jag försöker fixa mig och äta frukost!


det går grymt, multitasking är ju typ mitt mellannamn ;)

snart bär det av mot globen för det tuffaste crosstrainingpasset. Med Tony!
har inte varit där för att jag varit sjuk och att hans pass alltid har varit så himla fullt!

men nu kör vi!

fasen!

hoppas chaki lever?!



Fanny

Av partysessorna - 13 april 2011 00:57

.. och laddar inför morgondagen som kommer innehålla först crosstraining, vilket ska bli kul eftersoma tt jag inte kunnat köra det på länge pga att jag varit sjuk

och sen blire jobb!

sa till hitler håkan idag att jag skulle köra tills jag spyr imorrn, det tyckte han lät som en dum idé att gå in med den inställningen. fast jag vet att ingen skulle bli stoltare än han:P hahaha

Chaki är ute och slirar,

jag bangar och klagar på träning och jobb , även fat hon jobbar lika mkt som mig.....

usch jag är avdankad. och ute.

inte ok.

kanske man ska börja köra hårt igen?
dra ut flera nätter i veckan och bah skita i allt ?
haha dock vet jag att hon kommer ångra ikväll när hon ligger imorrn med väääärsta huvudävrken och hon ska åka och jobba ;)

nej , nu

Dröm sött

Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards