partysessorna

Alla inlägg den 1 april 2011

Av partysessorna - 1 april 2011 21:30

har legat i soffan heeeela dagen!

jap jag är ledig och jag har itne ens orkat ta mig från huset och hitta på något..

men jag har faktiskt städat mitt rum, köket och bakat en kladdkaka!


japp, adhd barn man är som inte kan sitta still.

har även kollat på tre filmer idag, och suttit vid datorn och gjort allt sånt osocialt man kan göra. ! hade velat gå utoch dansat röven av mig men pallar inte idag, plus att chaki är i london :( 

och jag saknar Emelie...

och Jossan.....

usch liver känns tungt!


vi hörs peace

Fanny

Av partysessorna - 1 april 2011 11:08

Hellu.

Har nyss käkat en underbart god frukost! Självklart fanns den "engelska frukosten" som är fettiga korvar, bacon och äcklig äggröra. Men allt annat var väldigt gott.

Annars skulle jag blivit ganska så sur. Fan vi bor på ett 4 stjärnigt hotell. :)

Iallafall.

Fick en fråga av en söt bloggläsare som btw sa att hon kommer sakna bloggen <3. Men jag kan lova. Jag kommer uppdatera undertiden i Lodnon om allt galet som händer.

Och Fanny är ju då fortfarande kvar i kalla Sverige.

(här går människor runt i T-shirt och shorts!!!!)

Iallafall, hon undrade om den fanns flera flygplatser i london och vilken vi åkte till jag och Pixie.

Vad jag vet iallafall så är det Heathrow och Gatwick som finns här i London. Och vi åkte till Gatwick. :)


Vi blev helt chockade när vi kom ut vid Victoria station, människor gick runt i t-shirt!! Ni kan nog förstå hur lyckliga vi är :D

Till och med runt 11-12 på kvällen gick dom runt sådär.


Ikväll är det Mcfly konsert och det kommer bli såå grymt!!

Några timmar kvar bara, och dom timmarna spenderar vi på att bränna våra pengar på snygga victoria secret underkläder och snygga skor! ;)


Vi hörs senare

ps. Pixie skickar varma hälsningar :)

/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards