partysessorna

Alla inlägg den 9 april 2011

Av partysessorna - 9 april 2011 12:29

shululululu!
efter 15 timmars underbart jobb (....) så mötte jag upp chaki.  fick typ släpa henne från hotellet där håkan hade supit ner henne haha, och hon stod och snackade med nån kille från körslaget!!
när vi väl kom därifrån så drog vi till GAUDI!

mötte några killar på tåget och vi snackade om lite situationer som uppstår mellan tjejer och killar för att få deras perspektiv på saker och ting.

sen gick vi till gaudi, drog en flaska vin, och snackade med kompisar!

jag går på toan och när jag kommer ut till bardisken så är de en kille som tar tag i min arm och bah : asså du är så sjukt söt, va bara tvungen att säga det!
haha sånt gör mig glad, ja!

mer sånt!
:)
sen märkte vi att det var (utan att låta sådär) sjukt mycket killar som raggade, på dansgolvet, vid baren, vid borden asså.. vafan va grejen.

det var ju liksom mer än vad som brukar vara så det kändes bara skumt...

och alla va typ 18..............


nej nu ska jag hoppa upp ur sängen (läs: masa mig) in i duschen och göra mig redo för jobb. det var ju såå längesen..


 hörs mina fina <3

juste, vaknade av världens finaste sms från Elin,

Elin bor i kristianstad och vi har liksom problem att hitta tid då båda är lediga för att typ prata, därför skickar vi små sms till varandra, de behöver inte vara långa. absolut inte.
men de förgyller en hel dag och tar typ 7 sekunder att skriva.

idag fick jag
Jag älskar dig <3

tips, gör sånt till era nära fina vänner! det gör både er och alla andra glada!

XO Fanny!
                                            

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards