partysessorna

Alla inlägg den 5 april 2011

Av partysessorna - 5 april 2011 23:25

Hellu.

Äntligen hemma efter en ganska tråkig jobbdag. Vi hade då service utbildningen som är en gång i månaden i nu ett helt år!!!   

Jag lovar er som inte har börjat jobba än och fortfarande går i skolan. Det är såå skönt att gå i skolan kan jag säga nu i efterhand :P. Jobba är ingen lek och inte direkt kul de flesta dagar. Som ex idag. As förkyld och en aning feber ( då kan man sjukskriva sig från skolan) Finns ingen chans att man kan sjukskriva sig för det lilla. Du måste typ vara döende för att sjukskriva dig...

Och för att göra det lite värre så är den service utbildningen jag går så hemskt tråkig. Vet inte hur många gånger jag lyckades gäspa på två timmar. Över 20 iallafall. Tänk dig ditt värsta ämne gånger 100...

Japp, så tråkigt är det...


Men men, sen när jag sluta så bar det av till lilla far min som hjälpte mig att laga min bil en aning efter min krock jag var med om...   

Hämtade även hem min lilla älskling Nelly som varit hos pappa två veckor när jag varit i London och jobbat röven av mig :P


Nelly som valpis

Nelly ett år

       


Älskar min lilla bebis som nu är ca 1 1/2 år. :)


/Chaki

Av partysessorna - 5 april 2011 12:23

först vaknade jag med ett ryck vid 9 tiden!
"SHIT, jag måste avboka mitt energypass!" fort in på sats.se

haha avbokade och somnade om, Sen ringde Jenny och väckte mig andra gången.

snackade i typ 50 minuter, uppdaterade varandra om livet lite :P

sen somnade jag om lite, sen bestämde jag min för frukost!
gick ut ur mitt sovrum, gick 5 meter sen började larmet att tjuta!
och ja, om man inte var vaken innan så kan jag försäkra er om att man blir det då!


Nu sitter jag i alla fall framför tvn, äter en jättefrukost och kollar på desperate housewifes of new york! :)
snart väntar dusch och smink och jobb!
hoppas att vädret spricker upp!

xo Fanny!

Av partysessorna - 5 april 2011 11:07

Dags för en jobbg jobb vecka nu då. ska alldeles strax bege mig till jobbet. Är verkligen skit trött efter att ha varit vaken sen 5 imorse när en viss person skulle upp. fick sparka och knuffa för att han skulle upp ur sängen. Men fick lite mys så det var värt det ;) hehe.


Börjar bli väldigt övertaggad på att gå ut med tjejerna nu. kanske man ska ta och köra en utgång imorgon ? :D

Får se hur det blir.

Spontant är alltid nice ;)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards