partysessorna

Alla inlägg den 6 april 2011

Av partysessorna - 6 april 2011 11:26

japp, som chaki sa förut så ska jag på 80tals fest ikväll med rocktema!
HAHA, säger jagbara..

jag som inte ens va påtänkt på 80 talet :S

Jag och Linus har bakat en tårta till Tove, och ursäkta mig men det kommer vara världens godaste tårta.

Vitchokladcréme, jordgubbar, jordgubbssylt och grädde! på toppen - krossad choklad!
yes vi e bäst !


idag så måste jag åka och fixa present till tove, jag måste komma på vad jag ska ha på mig, packa allt jag ska ha med, städa mitt rum. usch och klockan är redan 11.32


min megaförskylning är påväg att gå över, Håkan ringde och sa att nu är jag bara lat och att jag borde åka och träna, men vafan jag vill ju bli frisk innan så att det inte blir värre!


xo Fanny!



Av partysessorna - 6 april 2011 10:14

Riktigt duktig tjej här!

För det första gick jag upp redan vid nio, och det är tidigt för mig.

Tänkte först bara gå ut en vanlig morgon promenad med lilla vovven som slutade med en långpromenad på en timme :D riktigt bra gjort när man är hungrig och trött.

Både jag och Nelly vräkte i oss mat när vi kom hem. haha

Ikväll är det ju bara jobb som gäller. Jag måste försöka hålla mig hemma lite så förkylningen vill försvinna någongång!!!!

Men på lördag smäller det gott folk!

Fanny därimot ska ju på maskerad fest idag. Tror hon sa det var 80 tals tema med rock xD. Haha good luck baby

 

Imorgon kommer det bli bio mys med finaste   

Förslag på film man kan se? :)

 


/Chaki  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards