partysessorna

Alla inlägg den 12 april 2011

Av partysessorna - 12 april 2011 11:06

God morgon god morgon!

Lite tråkigt väder ute men jag är på bra humör för att jag äntligen inte känner mig trött längre. haha den helgen tog verkligen all energi.

Men nu den här morgonen är man bara lite trött på en del människor :P haha.

Har pratat med en vän om lite grejer. Och blir bara så trött på en del. Nu kommer jag sluta bry mig och bara ha kul och tänka på roliga saker. Nu får de klara sig utan mig iallafall. Haha

Fan, vem pallar hålla på och deppa hela jävla tiden. Inte bra för kroppen. ;)


Som vårat motto är: NO PROBLEMS!

Idag är det jobb som står på listan...Hoppas på mycket dricks ;) haha


/Chaki

Av partysessorna - 12 april 2011 10:13

haha har helt glömt bort dom!
bilderna från toves rockfest!

jag och Linus hade bakat en tårta, från grunden (!!!)
med jordgubbar, jordgubbssylt, grädde och vitchoklad créme!
  

 
Håkan och Tove - som man knappt kände igen :S
   
Linus linus ..


haha de va typ dombilderna som va okej att ladda upp :P

haha ha en underbar dag!


Fanny

Av partysessorna - 12 april 2011 10:05

Gårdagen var riktigt riktigt fiin! :)
solen sken, vädret var varmt och humöret var på topp!
eftersom att jag var ledig så spenderade jag dagen med min älskade mormor som var här på besök.
vi shoppade och fikade och gick runt och snackade, åh vad jag älskar henne <3

haha och när jag vaknar nu och kollar ut så är jag ju stört glad över att jag var ledig igår och inte idag!!

:P


senare på kvällen så mötte jag upp Linda och drog till gymmet och körde stenhårt i två timmar!

vi har så himla kul och försöker uppdatera varandra om vad som händer i livet medans vi flåsar som kossor på bandet eller crosstrainern!


idag blir det gym, håkan är sjuk.
andreas svarar inte
my har träningsuppehåll, så jag drar och gymmar själv! då fr jag också lite sovmorgon och kan ta det lugnt nu på morgnen eftersom att jag inte har ett pass att hinna till!


jag vet att vi har sagt att detta inte ska vara en blogg med massa "dagens" - outfit updates och skit. men jag blev så himla glad över det fina jag shoppade igår att jag bara måste lägga upp!

  mest glad vart jag över denna lilla fina sommardröm! åh, tänk er med ett par shorts, solbränd, ballerinor, ååååååh vill ha sommarnuuU!!!!  
xo Fanny!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards