partysessorna

Alla inlägg den 15 april 2011

Av partysessorna - 15 april 2011 11:34

det finns två grejer för mig som visar att vi går mot varmare tider och underbar värme.

och ddå snackar jag inte om att man kan börja gå i shorts.
utan dessa två sakerna är för mig egna..


det första är när terassdörren är öppen och man knner lukten av att solen har legat på terassdäcket!
det sprider sig en lukt av typ varmt trä, blandat med olja och ja jag vet inte vad. de e sommar för mig i alla fall!

och den andra är att ligga i hammocken med täcke och sova.

man känner den speciella lukten av utomhusmöbler i tyget och värmer ligger på..


åååååh snart e de nära ! <3  
Fanny!

Av partysessorna - 15 april 2011 11:28

japp..

körde gym på dagen, sprang.

telefonen ringde oavbrutet så när jag snackat med pappa så tappade jag sugen och gick och bastade istället......


sedan blev det jobb, tre sorters snittar tilll 89 personer.

köketöppet till 23.

ja, kylhelvetet gick sänder precis när vi städade det sista.

fort ut med allt och in i nya kylar sen in till stan. till vårt laughing duck! haha


jag håkan och daniel, sen kom andres förbi. han jobbar ju på waterfront och han kände på sig att vi var där hahahahaha


lite skitsnack, skratt och en flaska vin senare var man påväg hem.

ikväll blir det jobb! sen hemgång... japp,... chaki gjorde kllart för mig imorse när hon ringde att vi hade två feta partyhelger framför oss med tjejernas födelsedagar!


likabra att vara hemma och ta det lugnt, och jag förbereder mig på massa massa massa efterlängtat mys i helgen (a)
 ja mer än så behöver ni inte veta just nu ... :P
sen kommer min kusin på måndag! över dagen! 

<3

Fanny!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards