partysessorna

Alla inlägg den 22 april 2011

Av partysessorna - 22 april 2011 11:04

God morgon alla!


Underbart väder idag igen.

Min födelsedag bestod av att jag, Jesper och Martin ska åka och spela golf. Självklart går min bil sönder (min vanliga otur), avgasröret lossna.

Men vi fixade det tillfällligt och den lät som en jävla monster bil påväg till golfbanan.

Golfen var stört kul. Har inte spelat på två år och ägde killarna på en gång de första hålen. Sen gick det utför...haha får träna lite mer.


Sen bar det hem till Martin för att kolla om han kunde fixa min bil, men vi måste köpa delar :( Så nu har jag ingen bil till nästa vecka....


Men men, idag är det utgång som gäller för att fira mig och Emelie lite. Vi orkar inte vänta en vecka till innan vi får fira (då våran feta fest är).

Det blir först äta lite middag antingen hos Cassandra där det blir kubbspel oxå (på fyllan.. hmm) Eller så blir det underbara Fridays med goda blåbärs mojitos!!

Men vi får se hur det blir.

Det blir nog Gaudi efter iallafall :D.

Kommer bli en grym kväll med massor med sprit, god mat och mycket dans!

Av partysessorna - 22 april 2011 01:22

japp chaki och emelie, mina fina vänner blev 20 år igår :D
och nu ska jag sova, ville bara önska dom (genom inlägget) en underbar fortsättning på året och deras vuxna liv ;) HAHAHAHA

imorgon blir det utgång, och nästa fredag deras feeeta fest!


puss till er finis tjejer <3 <3


fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards