partysessorna

Alla inlägg den 4 april 2011

Av partysessorna - 4 april 2011 19:11

Ny Saftig Röstning ;)


------------->>

Av partysessorna - 4 april 2011 18:40

Som rubriken talar. Japp, man måste ju vara duktig ibland. Var så trött när jag kom hem från London igår natt så jag hällde bara allt på golvet. Blev typ chockad när jag vakna och börja trampa på plattänger,väskor, skor, ja you name it!

Så har plockat bort det mesta och börjat tvätta allt. Har typ resärv t-shirt och tröja på mig :S. hahaha Då är det kris. :P


Har även varit duktig och varit på banken för att sätta in lite pengar på mitt konto som hade väldigt mycket minus igen.......

Fick sitta i en timme och vänta bland massor med gamlingar som gjorde så det luktade as äckligt där inne...

Sen var det hem och käka och åka till Jesper för att köra i honom till stan och sedan köra han och emil till nån park där djurgårdsklacken skulle börja. Om jag kommer ihåg rätt. Jag kan ingenting om varken hokey eller fotboll. haha

Blir väl att jag hämtar dem ikväll oxå :P.


Iallafall. Grym låt som vi hörde i wemberly arena när vi stog och väntade på att konserten skulle börja:

Den här är ju oxå väldigt bra:


Och ni måste ju hålla med om att man säger inte nej till att titta på deras musikvideor ;)

Snygga killar. ;P

Bara att ena påminner om dj nr 3.... (fast mörkare då) Jag kommer aldrig få bli av med honom verkar det som :P

men men, fuck him! Och hans psyko brud.


Dags att springa ner i tvättstugan!


/Chaki

Av partysessorna - 4 april 2011 12:41

godmorgon godmorgon, eller...

jag har varit vaken sen klockan 11 i och för sig.

blev väckt av tove från jobbet, som ... undrade...

ja vad va det hon ville nu igen??
aja..

idag är hostan samma som igår typ, lite bättre men resten av förskylningen verkar gå åt rätt hålll.. :)
Min älskade lilla Jacqueline är hemma igen!!! blev alldeles lycklig när jag såg hennes namn blinka på displayen när hon ringde för ett tag sen :)
wohooo, äntligen kan livet återgå till det normala igen : )
hoppade somsagt över träningen idag, med min hals så känns det som att jag borde ligga lågt ett tag.

haha


ska in i duschen, sminka mig och fixa innan jag åker iväg till min underbarajobb som jag har saknat hela långa helgen!

 <3

life is goooooood!


XO FANNY


Av partysessorna - 4 april 2011 11:30

Nu är jag hemma i kalla dystra Sverige igen.

Fick en fråga om det fanns några Victoria Secret i London. Jag kan säga att jag trodde verkligen att det fanns en på Oxford street. Men tydligen inte, vi gick runt och leta som idioter. Och så kollade vi internet, självklart stod det att det inte fanns utan den öppnar 2012 :(


Så åk dit nästa år och det kommer finnas i england :).

Men nu kollade jag lite om det finns i sverige och tydligen finns det lite sånna underkläder här på NK i stockholm i affären La Perla!! Måste dit idag!!


Måste endå in till stan för att växla tillbaka pengarna till svenska kronor.

Idag är enda lediga dagen jag har sen är det jobb enda till söndag.

Kommer få en saftig lön nästa månad :D Woho!!

Nej in och shoppa lite i stan då? ;)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards