partysessorna

Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Man måste ju vara duktig ibland..

Av partysessorna - 4 april 2011 18:40

Som rubriken talar. Japp, man måste ju vara duktig ibland. Var så trött när jag kom hem från London igår natt så jag hällde bara allt på golvet. Blev typ chockad när jag vakna och börja trampa på plattänger,väskor, skor, ja you name it!

Så har plockat bort det mesta och börjat tvätta allt. Har typ resärv t-shirt och tröja på mig :S. hahaha Då är det kris. :P


Har även varit duktig och varit på banken för att sätta in lite pengar på mitt konto som hade väldigt mycket minus igen.......

Fick sitta i en timme och vänta bland massor med gamlingar som gjorde så det luktade as äckligt där inne...

Sen var det hem och käka och åka till Jesper för att köra i honom till stan och sedan köra han och emil till nån park där djurgårdsklacken skulle börja. Om jag kommer ihåg rätt. Jag kan ingenting om varken hokey eller fotboll. haha

Blir väl att jag hämtar dem ikväll oxå :P.


Iallafall. Grym låt som vi hörde i wemberly arena när vi stog och väntade på att konserten skulle börja:

Den här är ju oxå väldigt bra:


Och ni måste ju hålla med om att man säger inte nej till att titta på deras musikvideor ;)

Snygga killar. ;P

Bara att ena påminner om dj nr 3.... (fast mörkare då) Jag kommer aldrig få bli av med honom verkar det som :P

men men, fuck him! Och hans psyko brud.


Dags att springa ner i tvättstugan!


/Chaki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards