partysessorna

Alla inlägg den 8 april 2011

Av partysessorna - 8 april 2011 21:29

YES!

Äntligen utgång sen jag kom  hem från London!

Är så jävla taggad så jag dör. Kommer bli så skönt att få träffa mina älsklingar.

Okej, jag vet inte vilka som ska med förutom Fanny. Men hoppas emelie och jossan oxå hänger med :). Har ju inte sett dem sen jag kom hem :P.


Jag är riktigt taggad på Gaudi. Men vi får se hur det blir. Ska ha ett skit snyggt linne där det är öppet i mitt av ryggen. Och jag tycker faktiskt jag har en snygg rygg så den passar skit bra ;)

Det linnet och svarta byxor kör vi på :D.

WOHO

Och minst en vinflaska. Skiter faktiskt fullständigt i att jag kommer må dåligt imorgon och ska jobba :P. Idag ska vi parta gärnet! All in!!!

Av partysessorna - 8 april 2011 05:44

ja hej och godmorgon, ligger i sängen och vaknade nyss!
ska in till jobbet snart, suck..


ååh vilken jäkla feka de va i onsdags!!
haha, det började med att vi alla kom till Linus och började sminka oss, körde på svart och rosa smink!
bytte om och fixade håret!Mitt i allt dedär så åt vi tårta! Tove va glad :D
haha, sen började vi snacka och lyssna på musik, jag va skithungrig

 - som vanligt

vi skulle beställa pizza och pitaburgare, så tove ringde till pizzerian och skulle beställa, och nä hon frågade om man fick pommes till burgaren så svarade han:
- Whalla ni behöver inte pommmes

hahahahaahaha! vi typ dooog av garv, och fick typ ångest allihopa för att vi skulle sitta och trycka i oss mat ..


sedan fortsatte krökandet, och vii skulle in på harry b james.

okej jag är allt annat än harry b james men men vad gör man inte.

drack en öl påväg in tilll stan, och sen drack jag öl hela kvällen.

öl och averna-shots. usch usch usch

asså jag vet inte ens vad de kom ifån, jag dricke INTE öl!
men jag var väl tvungen att anamma rock temat , och jag vågade inte gå fram och beställla en p2 eller ett glas vin! :S

sedan, som alltid så gick vi till Naglo, sjöng lite schlager innan vi åkte hem!
så himla skön kväll alltså! och bussen hem gick fort, så de gjorde inget att det regnade när jag skulle gå hem sen!


bilder kommer sen!
ska fixamig lite nu innan jag ska dra, va är grejen med tågkaoset liksom?! :O


xo Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards