partysessorna

Alla inlägg den 2 april 2011

Av partysessorna - 2 april 2011 11:29

Herreguud är nog det enda jag kan säga.

Konserten var så jävla bra! Ryser jag bara tänker på det!

Vi stod typ 20-30 meter max från scenen. Och Danny Jones var ju så jävla het så man bara ville klättra upp där på scen.

Grym show och det är så jävla svårt att förklara med ord men det var nog det bästa som hänt i mitt liv än så länge måste jag få säga :D.

Dom har så jävla bra röster och e så bra på allt de gör helt enkelt :D

Vi fick även reda på att den konserten ska filmas och vara med i deras DVD som kommer säljas världen över..

hahaha jag och Pixie bara kolla på varann, svettiga grisar. Hoppas det inte syns för mycket ;D

Önskar det kunde vara en ikväll oxå men så bra kan de inte vara.

Nu är det duscha och sen ut och shoppa :)


/Chaki

Av partysessorna - 2 april 2011 00:08

haha japp!
jag skulle sysselsätta mig med att måla naglarna, och jag tycker att de är rätt kul faktiskt. speciellt när jag inte får ha det på jobbet så måste man passa på nu när man är lite ledig :)

man känner sig så fin i målade naglar :)
så, smart som jag är så tänkte jag att: ja! jag gär fransk manikyr, på de sättet så tar det ju lite längre tid så att jag sysselsätter mig lite längre.

och jag kan ju säga att det blev bra till en början, sen började jag finslipa kanterna och nu ser det inte lika bra ut :S
ahaha sen kom jag på att jag skulle göra små blommor.

JAG som aldrig gör något sådant ska helt plötsligt ha rosa små blommor på naglarna.. aja, så blev det i alla fall..

och nu sitter jag är, är fortfarande sugen på att gå ut, med snor i näsan, och blommor på naglarna.


äh fan nu går jag och sover...

xo

Fanny     vad i helvete hände med pekfingret ?!?!
aja imorrn ser jag om det är värt att spara :P

hahaha annars ryker de så drar jag på rosa över hela skiten!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards