partysessorna

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

det såg bra ut tills jag skulle börja finslipa på kanterna.. och ja, nu sitter jag här med rosa små blommor på naglarna!

Av partysessorna - 2 april 2011 00:08

haha japp!
jag skulle sysselsätta mig med att måla naglarna, och jag tycker att de är rätt kul faktiskt. speciellt när jag inte får ha det på jobbet så måste man passa på nu när man är lite ledig :)

man känner sig så fin i målade naglar :)
så, smart som jag är så tänkte jag att: ja! jag gär fransk manikyr, på de sättet så tar det ju lite längre tid så att jag sysselsätter mig lite längre.

och jag kan ju säga att det blev bra till en början, sen började jag finslipa kanterna och nu ser det inte lika bra ut :S
ahaha sen kom jag på att jag skulle göra små blommor.

JAG som aldrig gör något sådant ska helt plötsligt ha rosa små blommor på naglarna.. aja, så blev det i alla fall..

och nu sitter jag är, är fortfarande sugen på att gå ut, med snor i näsan, och blommor på naglarna.


äh fan nu går jag och sover...

xo

Fanny     vad i helvete hände med pekfingret ?!?!
aja imorrn ser jag om det är värt att spara :P

hahaha annars ryker de så drar jag på rosa över hela skiten!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards