partysessorna

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

jag vill oxå uppleva Songkran

Av partysessorna - 14 april 2011 23:11

 

Jusst nu pågår ju det Thailändska nyåret som är ett enda stort vattenkrig. Till och med poliserna blir skutna med vattenstrålar.

Skulle vara grymt att få vara med på ett sånt nyårs firande istället för att bara se massa raketer i kylan medans man poppar champange och blir fullare. Haha

Men det är kul det med om man är med alla underbara vänner.

Känns fortfarande som att det var igår nyår var. Tiden har nästan gått för snabbt.

Men jag klagar absolut inte, för nästa vecka är ju då veckan jag och Emelie fyller 20 år ;D.

Kommer bli så grymt och vi har så mycket planerat!

Vi fyller år den 21 april. Det är på en tors. På fredagen är det en VILD utgång!!

Ska nog köra på 2 flaskor vitt och två flaskor rosé som jag, Emelie och Fanny gjorde en kväll. Men shit vad många groggluder till killar det finns. Tjejerna vet man ju tyvär redan om.... Tragiskt!! Tycker inte sånt är okej, gå och tigga massa. Vart är det snyggt nånstans?

Iallafall. Sen efter helgens vilda gång så blir det kanske tattuering för oss igen :D skulle vara gryymt.

Och sen på fredagen näst nästa helg, den 29e alltså, så är den underbara lokalfesten som kommer bli så grym den med!!

Mycket att längta till :)


jaja, ska typ laga ärtsoppa nu....... Fy fan vad äckligt, men vi har ingenting annat och jag får fan panik!! När vårat kylskåp och torrföråd är tomma, DÅ.... då är det kaos!


/Chaki

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards