partysessorna

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

jag körde 14 mil.... 14 MIL!

Av partysessorna - 16 april 2011 22:35

någon kom på igår efter jobbet den briljanta idéen att jag skulle vara chaufför för kvällen eftersom att jag inte kände för att dra ut och festa järnet!

japp, tjejen som hade på sig rosa blommiga ballerinor, korallrosa spets linne, och ljusrosa kofta skulle på rockbar med håkan och linus och my....

haha kände mig ganska malplacerad när jag kom in på medusa och såg alla rockmuppar, och annat fjantfolk haha

asså två personer hade sex i ett bås. alltså förstår ni ?!
deär ju sjukt, och håkan garvade och bah : haha sånthär finns inte på gaudi va?!
nej verkligen inte, och det är jag sjukt glad över svarade jag :P

efter medusa blev det templebar där det shottades, och jag fortsatte dricka tranbärsjuice.

sen hela vägen till orminge, sen fisksätra (för att linus ändrade sin destination när vi redan var framme........ jag fick typ tjugo utbrott)
sen telefonplan och sen hem till mig. vilket resulterade i att asförbanand som jag var så kom jag hem 4.40 på morgonen....

fåglarna kvittrade och solen började gå upp....


hoppas som jäklarna gör samam sak för mig....


idag har jag varit i solen.

tove jag håkan och lilla Elise-fisen gungade, käkade glass, snackade och hade det skönt. sen åkte jag in till stan och mötte upp jossan och vi gick till moda för en öl, sen medis och sen BK och sen hem.

dötrötta..

jag är i alla fall det :P


kvällen kommer spenderas i sängen, och i soffan. halvsovandes..


chaki e på jobbet :P


fanny!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards