partysessorna

Direktlänk till inlägg 20 januari 2011

frågan är varför jag börjar nynna på spicegirls if you wanna be my lover på jobbet idag!?!

Av partysessorna - 20 januari 2011 01:23

mitt under matchen liksom, mitt under service.

när alla ska vara (läs: försöka vara någorlunda) seriösa och lugna så poppar en låt upp i huvudet!

IF YOU WANNA BE MY LOVER, med spicegirls..

herregud..


i alla fall

kvällen på jobbet gick bra! mkt sena gäster men men .

detta kallar vi för en förfest inför imorrn!


ja e sjukt taggad, inget kan gå fel. ja har emelie vid min sida, och det är bara att köra.

haha sen är det ett stort jäkla plus kanten att man älskar sina arbetskamrater!

:)

så jävla underbara människor!!!

sen lackar alla, och jag och en annan kock brukar alltid ryka ihop

haha han e bara ett par år äldre än mig, så jag har svårt att ta order från honom och vi relaterar ofta till varandra, och båda är så hävla envisa att vi alltid bråkar ..

hahah så vi har skrikit lite idag, och de kommer bli värre imorrn, det vet alla!


så nu ska jag borsta tänderna, ta bort sminket och hoppa i säng!!!:D


11 dagar kvar på denna helvetes period!

jsute, skor skulle inköpas idag! haha og ut ett par assnygga dojjor, och min chef sa bara:
SKA DU JOBBA I DOM ELLER GÅ RUNT OCH VA SNYGG!
sen gav han mig ett par dojor med stålhätta och grejer, s¨de va ju bara att ta dom....... suck...




xo fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards