partysessorna

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Vem vill inte leva i en kärleksfilm liksom?

Av partysessorna - 11 januari 2011 12:12

Jag stod på jobbet igår och funderade.

Ni som har läst bloggen innan har ju sett att chaki tycker att jag alltid ska inscensätta romantiska kärleksfilmer. haha och igår på jobbet när jag stod där alldeles ensam och höll på att dö av tristess så började jag tänka igenom alla filmer jag har skådespelat i.

och det är ju en del:

- jag åkte till mitt ex jobb och överraskade honom typ första veckan han var där. det enda jag visste var vad det hette och vilken station man skulle gå av vid med roslagsbanan.

hur fint och romantiskt som helst när jag gick in där och sa bara hej! när han stod med ryggen emot retaurang-matsalen, haha :) han blev minst sagt förvånad


- Eller när jag hade varit på mallis och han kom hem till mig när vi precis hade kommit hem typ halv 7 på morgonen, solen sken och vi sprang emot varandra i trädgården!

shit jag har sprungit en del.


- Efter en veckas intensivkörning inför körkortet i dalarna så sprang vi mot varandra i hallen och kramades och pussades i typ en halvtimme utan att ens säga något.


- Sen har jag sprungit mitt i natten, eller kanske man ska säga morgonen (halv6 ) efter en kille. . . . . ja.


- har skrikit STANNA TAXIN och hoppat ur och sprungit mot en kille.


hahahaha, asså heregud va sjuka saker jag gjort egentligen. men jag älskar verkligen sånna töntiga saker,

verkligen klyschiga romantiska scener är jag en sucker för

jag har spritt ut rosenblad över hela sängen, tänt ljus i hela lägenheten och då menar jag verkligen heeela lägenheten, hallgolvet, väggarna, soffbord, matbord, tvbänken, golvet i vardagsrummet YOU NAME IT! - i did it


ack ack ack


- man kanske ska bli regissör och byta bransch helt?


xo Fanny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av partysessorna - 15 november 2011 16:42

hellu haha mondoblog var inget för oss. Men nu är vi på finest.se och skriver   finest.se/partysessorna ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 09:57

Hej hej. Nu är det såhär att jag och Fanny har bestämt oss för att byta blogg sida. Så nu kan ni hitta oss på mondoblog.se   Våran sida är: mondoblog.se/partysessorna   Och vi kommer att fortsätta att skriva massa korkade grejer ;) Så följ ...

Av partysessorna - 23 augusti 2011 00:24

Nu hade jag äntligen lite tid så nu kommer lite bilder upp från kräftskivan :)                  /chaki ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:36

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_4RjhW0SnA0   /Chaki   ...

Av partysessorna - 22 augusti 2011 23:11


Hellluuu Har kommit hem från jobbet och sitter och kollar på min lilla nörd till pojkvän som sitter och spelar något tråkigt spel som man bara trycker så mycket man kan på musen. Tråååkigt!! Och medans han sitter och pratar med sin vänner och i...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards