partysessorna

Alla inlägg under maj 2011

Av partysessorna - 16 maj 2011 11:54

Var och storhandlade lite mat förr och såg då lite böcker.

Så fort jag ser mat böcker blir jag jättesugen på att ställa mig och laga värsting maten med tre rätters och goda muffins och kakor efteråt. Men det händer ju aldrig.

Men cupcakes ser såå goda ut. Har faktiskt aldrig riktigt ätit en cupcake. Men kan tänka mig hur gott det är med glasyren mm.

Och de är säkert ganska roliga att göra då man kan leka lite mer än bara med en vanlig muffins.

Så iallafall, jag såg tre olika cupcakes böcker och funderar på att köpa ena. Den innehöll massvis med olika grejer; cupcakes, kakor, tårtor mm.


Lite onödig grej att köpa men ibland är det kul med onödiga saker ^^


/Chaki

Av partysessorna - 16 maj 2011 11:51


Haha, så himla söt vovve. Kanske man ska försöka lära nelly. hahaha :P


/Chaki

Av partysessorna - 16 maj 2011 10:46

God morgon god morgon mina vänner!

Idag är det en ny helvetes arbets vecka som väntar, med en ledig dag..

Imorgon är det pixies studentskiva med filmtema.

Får se hur det går. jag tar nog min halloween dräkt som är "grekisk gudinna" så kan jag låssas att jag kör nån grekisk film bara.

Någon som vet en grekisk film?? Eller som utspelar sig lite på medeltiden då det var sånna kläder :P.


Kommer nog inte kunna stanna så länge iallafall, efter som jag börjar kl 8 på morgonen dagen efter. Det som är synd är att vi kommer komma dit vid halv 12 för fanny slutar så sent. Jag jobbar ju dag denna vecka förutom idag och i helgen.

Men men, man får vara hård och festa som ett djur och sen komma upp ;).


Jaja, nu ska man väl hoppa in i en dusch.


/Chaki

Av partysessorna - 16 maj 2011 00:10

... Han
...som får din mage att pirra till när du går av bussen och ser honom 50 meter bort.
...som med ett leende eller ett skratt kan få dig att gå från nervöst vrak till lugn och glad igen.
...Som får dig att inse hur glad du är att du har honom när du vknar mitt i natten, vänder dig om i sängen och ser honom sova lugnt.
Han som när han vaknar mitt i natten håller om dig extra hårt och pussar dig i nacken (och givetvis vaknar du också till och bara ler) .
...Som lyssnar på ditt jobbgnäll, träningsvärksgnäll och allt annat gnäll utan att ens sucka.
..som skickar ett godmorgonsms så fort han vaknar och ett godnattsms när han ska sova
...han som får dig att känna dig speciell, och ändå fast du ligger i sängen utan smink i mjukisbyxor få dig att känna dig snygg och vacker!
...som när du är skitstressad ändå får dig att äta en macka till frukost - för at det är viktigaste målet på dagen
.. som bryr dig om ditt jobb även fast han verkligen inte jobbar med samma sak men ändå frågar hur dendär jordgubb/rabarber sorbeten blev från igår som du kämpade med
..som framför sina lagkamrater och familj fortfarande kan hålla om dig och pussa på dig hela eftermiddagen!


hitta honom, och släpp fasen inte taget!

godnatt!
Fanny

Av partysessorna - 15 maj 2011 11:53

Äntligen är man ledig!!! :D

En dag dock! Men bättre än ingenting.

Och nu skiter jag i att det är dåligt väder. Jag ska in till stan endå. Och babe följer med. :) Han och Emil skulle kolla på nått kampsports framträdande i kungsan tror jag. Medans dom gör det kan jag springa iväg och kolla på en sak som jag skulle vilja köpa till honom ^^,

Ska även köpa bikini, solglasögon och smink vad jag vet. Det är mitt måste. Sen kommer man strosa runt och hitta massa roliga saker. Tur att man redan lagt undan för thailand denna månad ;).


Sitter jusst nu och väntar på att babe ska komma så vi kan åka in. Medans har man varit en snäll dotter och städat här hemma :P.

Ska väl fortsätta med det. Bara tvätta golvet som är kvar nu.


Ha en bra rengning dag :D


/Chaki

Av partysessorna - 14 maj 2011 11:56

Igår efter jobbet så drog jag in till söder och träffade upp tjejorna.

Christian från jobbet satt med oss ett tag på malmen. Det blev riktigt trevligt tills typ de mest taggade blev as depp och drog hem :O....

Så jag och Fanny satt kvar en liten stund, sen drog vi till burger king och gluffsade i oss god vitlöksdipp <3 !! :D


Tillslut blev jag riktigt trött och eftersom man fått lönen så tänkte jag belöna mig med en liten taxi. Kul bara att jag råkade typ ta den dyraste :O 360 kr från medborgarplatsen till högdalen.... Inte alls långt. Fy fan, Åk aldrig taxi storstaden, äckligt dyra :/.


Och idag är det jobb som vanligt. Jag har inget liv längre. Jobbar 6 dagar i veckan och den dagen man är ledig sitter man hemma och vilar upp sig på typ. Fy fan.  Men men. cash is king!

Vi har iallafall jävligt roligt på jobbet när det är lungt:

 


Dags att föna håret och koka lite pasta :)


/Chaki

Av partysessorna - 13 maj 2011 10:55

God morgon!

Skönt att vakna och veta att man är några tusen rikare idag :D

Men tyvär hinner jag inte shoppa som jag hade tänkt för man fick ju självklart reda på att man jobbar....

Så det enda jag får shoppa idag är hundmat och nytt koppel....


Ikväll blir det kanske utgång. Vi får se. Igentligen är jag bara sugen på att sitta på en mysig uteservering och snacka osv.

Men men, vi får se. Mår inte så super. Så om jag ska ut så vill jag må bättre!


Ne, dags att gå shoppa hundgrejer!


/Chaki  

Av partysessorna - 12 maj 2011 21:56

jobbjobbjobb, halsont och annat skit..

men jag är uppåt och längtar till helgen :)
vill dra en feting utgång på fredag, och jag ska försöka få med mig chaki, haha hon e ju inte svårövertalad direkt så hoppas jag att ellinor hänger på ut också! :)
och emelie och jossan! så alla tjejerna kan vara samlade igen!


kollar lite på ESC! haha ååh eric saade i mitt hjärta! (:

belgien är också bra, musikaliskt och var ballt!
och musikskadad familj man har så sitter man och hittar andra låtar som redan finns som låter som dom här ESC låtarna... ja vi e inte normala precis :P
idag var det tio timmar på jobbet, imorrn blire 15-23 och sen ledig lördag och söndag! :D de kommer bli sweet! hoppas vädret blir bättre till helgen ;)


<3 Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards