partysessorna

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av partysessorna - 10 maj 2011 16:36

Hemkommen från en helvetes dag på jobbet.

300 människor skulle äta lunch samtidigt. Vi har inte ens så mycket platser!

Men det löste sig. Bara att man fick ju lite panik när man såg den enorma kön som nådde till och med våran huvudentre till hotellet!!!!

Efter konstant springande i ca 2 timmar, så fanns det bara en minuts vila. Sen var det dags att förbereda eftermiddags fikat till alla oxå.....

Jävla gamar säger jag bara!!!!


Nu är man hemkommen, varit ute med hunden och slagit mig ner i soffan..

Nu rör jag mig inte på ett bra tag gott folk!!


Är så sjukt sugen på att bara ta och åka ut till djurgårn och gå runt. Bara njuta av livet med en glass och strosa runt.

Är ledig tors-fred så får ta med mig doggen som sällskap om jag inte hittar någonanan och dra in. :)

Vi alla jobbar ju så olika nu för tiden.... Suger :/


Men men, hare bra i ennu en dag i strålande sol :D


/Chaki

Av partysessorna - 10 maj 2011 00:39

yes. klockan är tjugo i ett och jag har kommit hem från jobbet och hunnit slänga in en tvätt..

ja för de e ju inte så att jag hinner tvätta normala tider som alla andra som slutar klockan 4..

ja idag är jag bitter..

bitter på mina arbetstider t.ex

och på två veckorjobbar jag nu 101 timmar gott folk!

tre långpannar á 13 timmar! yey för mig!


hade en skön utgång i lördags..

sen så åkte jag hem till finaste och sov :) haha drog upp stackarn klockan 2.22 :S
hemskt..

jag har ju alkoholuppehållet och jag tänkte på en sak när jag satt där med min tranbärsjuice alldeles nykter...

fan att vi alltid dansade förut, vi vaar liksom typ först in på dansgolvet och sist därifrån,

NU däremot hänger vi mest vid baren eller sitter vid borden och snackar med folk och blir fulla :P haha inte ok..

nej nu måste jag sova ska upp jättetidigt imorrn.... långpanna.. börjar 10 slutar 23. lycka till fanny....


godnatt /fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards