partysessorna

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av partysessorna - 4 maj 2011 18:55

Det blev inte så bra att ta kort på armbandet jag fick av Fanny och Jossan.

Men det är ett silver armband med text på som det står:

Work like you dont need the money. Party like there´s no tomorrow.

  

 

Och Emelies prestent var dessa sexiga skor:

  Längtar tills jag får inviga dem ;)


/Chaki

Av partysessorna - 4 maj 2011 17:35

 

Hemma från ennu ett hemskt dagpass på jobbet och en timmes bilkö...

Har som sagt fått tillbaka bilen.

Sitter och väntar på mina nudlar och försöker hålla ögonen öppna...

Jag är verkligen ingen morgon människa. Undrar hur det ska gå på fredag då jag ska jobba frukost och börjar 06.30

fy fan.

I helgen blir förhoppningsvis min och Jespers middag och bio av eftersom vi inte hann med den förra gången.. :)

Igår var han nog den bästa som fanns!

Jag mådde lite dåligt så låg kvar ett tag hemma hos dem så han hann komma. Och han har med sig donken till mig :D Han köpte till och med dom där cream cheese star!!!!!! Såååå goda

 

Sen skulle jag sova hos honom och jag lyckades tvinga iväg honom till gymmet.

Så kommer han hem med marabou choklad med luftbubblor!!!

Överlycklig tjej :,D.


Nej, ska gå och kolla om nudlarna kokar. Lite senare ikväll kan ni få se vad jag fick av Emelie och fanny, Jossan i present :)


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards