partysessorna

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av partysessorna - 6 maj 2011 16:49


Nu när jag fått min anställning och jag vet att jag kommer ha en inkomst varje månad så kunde jag äntligen skaffa mig Spotify Premium.

Riktigt bra tajming oxå när dom har börjat bli riktigt snåla på låtar om man inte har det.

Skönt oxå att kunna lyssna på mobilen. Är ju lite seg att lägga till nya låtar till mobilen. men nu är det bara att söka ;)


/Chaki

  

Av partysessorna - 6 maj 2011 15:59

Kan nog inte bli gladare!!

Var på jobbet sjulkligt tidigt och tänkte bara på att jobba på och inte kolla på klockan..

Så ropar min chef in mig och säger att hon vill erbjuda mig en tjänst som jag velat ha i en månad nu!!   

Så nu är jag anställd på 75 procent tillsvidare. Och det är mycket endå.

Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen :P. Haha


Kommer inte fira så mycket idag. Men imorgon vill Jesper att jag ska med han och Emil ut. Så kan ju ta det som lite firande. Men sen på söndag blir nog middagen av med Jesper :D.


Nej nu blir det lite middag.

Makaroner med köttfärsås!!!!! och mycket smööör


PS. Undrar varför inte Fanny skriver nånting. Skit unge, Vet att hon lever iallafall! ;P


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards