partysessorna

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av partysessorna - 28 maj 2011 14:58

Är ju inte den gladaste idag heller.

Men det är ju inte så konstigt.

Ikväll ska jag och Jesper på middag och fira hans kompis Kim på restaurangen Jensen Böfhouse.

Tror det kan vara väldigt god mat där.


Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ganska tomt just nu.


/Chaki

Av partysessorna - 28 maj 2011 13:58

för mig har det alltis varit viktigt att uttrycka mig genom att skriva.. det är så jag får ut mina känslor och kan börja bearbeta och läka!

så detta är de enda depp-inlägget ja kommer göra. och det är de sista jag kommer yttra mig om allt som har hänt..

för jag är ingen deppmänniska men ibland måste man få ur det man tnker, och hoppas innerligt att Han läser detta..

Man måste chansa och våga och ge andra övertaget att kunna såra en för att någonsin kunna bli glad och lycklig i livet,

det är som Robyn sjunger , i'm gonna love you like i never been hurt before.

du säger att du vet att du gjort ett misstag, och att du kommer ångra dig är ju ett tecken på att du vet hur bra de hade varit!
varför säger du så?!
varför vågar du inte släppa in mig, låta mig bevisa att alla inte är ute efter att såra dig!
du säger att du gillar mig, att du gjorde de fort men sen dess har känslorna inte vuxit mer, men helt ärligt räcker inte de just nu för stunden?! det har gått fort och vi har inte träffats så länge, så hur vet du att inte känslorna skulle ha fortsatt växa längre fram?
hur kan du, utan att veta något om framtiden bara kasta bort något som du vet att du sen kommer ångra.

alla knäppa grejer vi hade gemensamt eller som när vi snackade insåg att vi upplevt samma saker - att man träffar en sån person händer inte bara!

du säger att jag var perfet och att jag kommer göra någon himla lycklig, men de vill jag inte..

jag vill ha dig, göra dig lycklig

och fäller man så många tårar som vi båda gjorde så måste de finnas mer, det måste vara mer och det kan inte vara slut nu.


jag vill ligga i din famn
att just nu ska pussa mig i nacken

saknar alla dina sms som du alltid skickade
jag vill att du ska skämta om min träning
att du ska påpeka hur mkt jag använder mitt lypsyl
jag vill sitta och borsta tänderna bredvid dig
att du ska tycka att jag är lite trög för att jag inte kan allt om "djuplöpning"
"offside" och allt annat som har med fotboll att göra

vill sitta och läsa tidningen på morgonen mitt emot dig och se dig bli fly förbannad över de senaste filmrecensionerna

bara dig ingen annan


jag drömde inatt att du ringde och ångrade dig, att du hade insett att de skulle ha varit vi

jag hoppas att du kommer göra det,

du är den enda jag tänker på
och

du är den första som gjort att jag känt mig hel på riktigt riktigt länge


du gör mig glad!

/ Fanny


Av partysessorna - 28 maj 2011 01:24

vila i frid min kära vän. Du var den skönaste killen som fanns på denna jord och du är nu borta. Kan bara inte fatta detta! Livet är så orättvist!

Han var inte värd detta! Han borde fått leva ett fullt liv tills han dog av ålderdom! Han var den skönaste killen som fanns vid livet och saknar honom så innerligt redan, fast han gick bort idag.


han fick en att skratta, att må bra.

har förskt att dränka mina sorger i alkohol som vi många har gjort fast det är fel för han dog på detta sätt!

Vart jag än kollade så tycktes jag se honom. Just Sebastian Larsson! Men det var fel, en synvilla!

Varför finns du inte kvar!!!!!

Varför drack du  inte lite mindre den dagen och höll dig till liv!!!

Vi alla vill ha dig tillbaka och vi saknar dig så!

Jag hoppas jag får träffa dig i himlen när det är dags för att gå, för dig var det alldels för tidigt. Och på nått sätt hoppas jag väl att du ser detta och kommer tillbaka! Det hoppas vi nog alla!!


med kära och sorliga hälsningar Chaki


Tillängnat Sebastian Larsson! Älskad av många!!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards