partysessorna

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av partysessorna - 12 maj 2011 21:56

jobbjobbjobb, halsont och annat skit..

men jag är uppåt och längtar till helgen :)
vill dra en feting utgång på fredag, och jag ska försöka få med mig chaki, haha hon e ju inte svårövertalad direkt så hoppas jag att ellinor hänger på ut också! :)
och emelie och jossan! så alla tjejerna kan vara samlade igen!


kollar lite på ESC! haha ååh eric saade i mitt hjärta! (:

belgien är också bra, musikaliskt och var ballt!
och musikskadad familj man har så sitter man och hittar andra låtar som redan finns som låter som dom här ESC låtarna... ja vi e inte normala precis :P
idag var det tio timmar på jobbet, imorrn blire 15-23 och sen ledig lördag och söndag! :D de kommer bli sweet! hoppas vädret blir bättre till helgen ;)


<3 Fanny

Av partysessorna - 12 maj 2011 13:50

I tisdags så drog jag och Fanny ut på en mysig middag. Käkade lite sushi och snacka såå mycket skit.

Vi började även snacka om hur många det faktiskt är som har haft sex med varandra i våran klass... Det är stört många. Om man räknar med båda klasserna (eftersom vi var parallel) Så var vi 42 typ. Och det är sammanlagt 21 stycken som har haft sex med någon i klassen. Och det är två människor som har haft sex med tre stycken och  ett antal som är bukisar med varann!!!

Störd klass. Lite äckligt oxå :P


Iallafall sen drog vi till Snaps och mötte upp Ellinore en gammal klass kompis :) och hennes vänner.

Jimmy kom även förbi och det blev riktigt trevligt. Tog lite kort men det blev bara suddigt. Blev väl lite för lullig. haha


               


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards