partysessorna

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av partysessorna - 9 maj 2011 11:47

Äntligen! För första gången detta år får jag sitta och sola!

Har inte haft tid för det innan. Och varje gång jag varit ledig så har man antingen fullt upp eller så är det dåligt väder. Min vanliga otur.


Men nu så, Sitter här och äter spagetti med köttfärsås och lyssnar på skön musik som påminner om sommaren i bikini och shorts på balkongen.

Kan nog inte bli bättre. Det är ju mer än 20 grader här plus att det är helt vindstilla. Riktigt nice :D


Jag är verkligen ingen vintermänniska. Jag hatar kyla. Hellre svettas jag än att frysa!!

Tror jag kanske kör en spontan resa ner till Italien över någon helg nu. Min moster bor ju där så man får ju allt gratis ;). Till och med biljetten typ. För hon vill så gärna att jag ska komma så ofta som det går.


Måste börja gå upp tidigt nu så jag hinner att sola lite innan jobbet. Verkligen värt det. Idag blir det tyvär bara en timme sen måste jag hoppa in i duschen. Men det är iallafall en timme mer än ingenting ;).


Hare bra i solen nu!


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards