partysessorna

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av partysessorna - 1 maj 2011 16:44

Fredagen började för mig(Fanny) ganska skönt.

vaknade, myste, käkade frukost och gick ut och solade med finaste :)
sedan in till vår gamla lärare Henriks burik/restaurang

jag och jossan fixade de sista med presenterna, och snackade med Henrik

klockan 5 (typ) stormar två stressade tjejer in.

Emelie och Chaki har hållt på hela dagen och fixat med lokalen och gjort fint :)
vi käkade en goood middag, jag käkade boeuf bourginon, emelie käkade fiskgryta, jossan käkade pasta och Chaki käkade v-botten paj.

efter middagen och en flaska vin så drog vi till lokalen, och shit vilket jobb de har gjort :)

såg hur fint ut som helst.

jag blev satt till att blåsa ballonger medans chaki fixade med musiken och emelie sminkade sig.

sedan fixade vi oss, blandade drinkar, satte upp ballonger och plockade undad de sista.

så kom alla och de va sjukt kul att träffa alla gamla klasskompisar och andra vänner :)
kvällen blev riktigt riktigt lyckad :)

jag har världens finaste tjejkompisar <3 :)


de roligaste var när jag skulle få alla att sjunga så skulle jag då hålla mitt tal, host host..


jag började:
Chaki och Emelie är mina bästa .
längre än så kom jag inte förens alla började sjunga så det blev inget tal.......


sen hem å sova ;)


bilderna kommmer väl upp sen när livet börjar komma ifatt tjejerna <3


Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards