partysessorna

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av partysessorna - 30 maj 2011 22:12

Brukar aldrig hitta bra kläder på internet butiker men den här gången hittade jag någonting som fanns i xs och såg rätt så fin ut. Så tog en chansning och beställde hem en långklänning från Nelly.

Den passade väldigt bra och är skit nöjd. Priset kunde ju GÄRNA fått vara lite mindre. Men orkar inte bry mig då min lön som kommer snart kommer vara saftig!  

  

Vad tycks? :)

Jätte skön och har ett svalt tyg under som gör att det inte blir jobbigt att gå i den :D. Hatar när klänningen fastnar runt bena och blir åtsittande :P.  

 

Så fort man köpt en så vill man bara köpa fler. haha

Min första fick jag i Thailand. En fin enkel svart klänning. Och nu den här. :P hehe kommer nog blir fler. Har inte ens hunnit använda någon än pågrund av vädret. :P


/Chaki

Av partysessorna - 30 maj 2011 16:58

Nu är man hemma igen och ganska slut i benen. Fast vi inte gick så mycket :P

Men vi tog en promenad från centralen ner till djurgården där vi satte oss och tog en glass och snackade lite   .

Det var riktigt nice men det hade inte direkt behövt blåsa så mycket och ankorna som skulle börja knulla mitt framför oss kunde ju tagit ett lite diskretarde ställe ;D.


 


Blir nog att träffa upp Emelie imorgon oxå och ha det lite mysigt.

Ikväll ska jag försöka ta mig ut till flottsbro och motionera lite med Nelly. Meeeen, det är jag inte säker på än ;P.


/Chaki

Av partysessorna - 30 maj 2011 12:05

Jag och Nelly är nu ny duschade och nyfönade och redo för en mysig stadspromenad med Emelie i stan.

Det är jobbigt att försöka hitta på saker när man är så nere. Har ingen lust till något alls igentligen.

Men man måste fortsätta och göra det man gör i vardagen fast man är ledsen.

Det kan vara bra att komma på andra tankar och kanske sluta tänka för en liten sekund.


I lördags var vi på middag för Jespers kompis. Det gick bra och var trevligt men absolut ingen god mat!! Ät inte på Jensens Böfhouse. usch, gummisulor till kött fast man inte ville ha välstekt.

Sen drog vi hem medans alla andra drog ut. Var skönt.


Ska väl försöka ta mig in till stan nu.


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards