partysessorna

Alla inlägg under maj 2011

Av partysessorna - 24 maj 2011 12:51

Satt och bläddra igenom mina bilder på facebook. Längtar tillbaka till skåne, fan vilken härlig sommar det var :).

Och vilka fester jag och Emelie har varit på. haha

Och barskolan vi gick på som var på vårat förra jobb, porslinsfabriken. Shit vilka galna fester vi hade där!!!


Sommaren 2010 var en riktigt härlig sommar!   

         smakprovningen på barskolan. 15 shottar som skulle slukas och för att skölja ner fick vi starka drinkar. inte vatten... Sen när det var en liten paus blandade han en jordgubbs dauqiri till alla. xD


/chaki

Av partysessorna - 24 maj 2011 10:46

Läste nyss på aftonbladets sida att den där Camping som är bibel kännare, hade förutspått fel med att jorden skulle gått under nu i lördags.

Och så blev det ju inte alls...

Men nu hade han räknat lite fel på 5 månader och säger att domedagen är den 21 oktober.

hmm..


Måste säga att man börjar ju bli lite trött på det här med att jorden ska gå under..

Och jag har en känsla över att sånt här snack kommer att fortsätta åtminstånde till 2012 då maja indianernas kalender slutar.

Fan, va glada att jorden finns kvar och lev livet bara. Palla oroa sig så mycket!

Ja, om den går under då kommer vi alla dö, men det är ju något man kan ta då lixom. ;)


Ikväll är det jobb som vanligt och är inte på mitt bästa humör pågrund av en sak. Men antar att jag bara måste låta det gå... :/


/Chaki

Av partysessorna - 23 maj 2011 11:35

Min lilla bebis vovve har varit hemma hos pappa i en vecka nu för att jag nästan jobbat 24/7   Saknar henne såå mycket. Min lilla mobbade vovve :D

Ska försöka hämta henne imorgon.


På onsdag blir det kanske golf med babe om det är fint väder, *hoppas hoppas*.

Det är så skönt när man träffar en kille/flickvän och man blir kär och även har samma intresse av något som gör att man kan hitta på saker lätt.

Vi kommer nog befinna oss ute på golfbanan ganska mycket i sommar ^^ det gillas!


På lördag blir det även ett dyngrakt äventyr. haha

Ne men vi ska till rolis parken tror jag det var, där det kommer finnas stand up hela dagen. Kommer bli grymt. Ha lite picknick dricka vin och hare gött!

Sen drar jag och Jesper kanske vidare till hans kompis Kim som fyller år på middag.

Vi kommer nog vara gaanska så fulla då. haha ;P

Vi kommer ju i stort sätt börja dricka kl 10 på lördag.

Meen som vanligt: No problems!!   ;)


Förra veckan var även jag och Jesper inne i stan och vandrade runt i hopp om att jag kunde hitta en bikini. Men nej, självklart inte. Men det är flera små stånd brevid plattan nu där de säljer massor med goda sötsaker.

Så köpte en liten låta med massor av choklad saker :D

  


Och lite bilder på min mobbade vovve som alltid ska hålla koll på allt!

      

/Chaki


Av partysessorna - 20 maj 2011 21:32

Detta var nog droppen! Jag är för snäll.. Kom in på min lediga dag och jobbade för det tydligen var kaos...Min nästa lediga dag är nästa lördag och det betyder att jag har jobbat tolv helvetes dagar i sträck. Inte okej.. Ska nog pressa till mig en ledig dag till i veckan,Man känner hur mör man är i kroppen efter ( jusst nu 5 dagars arbete men jobbar lör och sön med) en veckas jobb med för mycket gäster på hotellet. Nu bär det av till min älskling och ha en mysig kväll. :) (ursäkta om allt sitter ihop, skriver från mobilen :p ) /chaki

Av partysessorna - 20 maj 2011 12:24

gårdagen var heltokej ..

maten var god och 8 rätter var mättande :P
efter middagen kom emelie och chaki förbi, emelie hade precis slutat jobba och chaki kom från jobbet och ville äta glass i kvällsolen!
vi kom in till stan, chaki fick reda på att hon ska jobba ikväll - vilket är hennes enda lediga dag denna vecka..

då kände vi snabbt att  glassen var åt helvete, vi går till fridays och tar en drink istället..

haha sagt och gjort

sedan satt vi och snackade om allt sånt om tjejer snackar om

jobb, killar, killars beteende, planer, framtiden ..

kläder ja allt sånt vanligt :P

sedan åkte vi hem och jag låg i sängen framför datorn innan jag somnade..

idag har jag solat och ätit frukost ute :)
nu om ett tag blir det gym innan jobbet ikväll!

pusså kram

njut av solen, snart försvinner den kanske?!

Fanny

Av partysessorna - 19 maj 2011 16:00

yes jag ska till john bauergymnasiet med min chef och äta deras avsmakningsmeny.

jag vet hur hårt dom säkert jobbat med detta! :P
vi i vår klass sket i den och fick istället vara köksisar för en kväll..

men det ska bli interessant i alla fall! :)

igår var jag och W på bio :) vi såg thor ,asså jag hade inte så mkt förväntningar på den filmen men den var faktiskt bra! W va dock lite sur för att slutet var dåligt och upplagt för att de ska komma en tvåa..

men jag var nöjd i alla falll! sen åkte vi hem och kollade på film innan vi somnade, idag har vi legat i soffan och kollat på tv, och myst sen skulle han ut och springa och jag skulle hem..

haha sötaste va att jag hann inte ens ut ur duschen när jag hade kommit hem innan han ringde, bara för att kolla hur jag hade det! och jag sa att jag saknade honom..

och det har gått typ en timme sen vi sa hejdå..

haha :P
nejni nu ska jag dra mig, men vi hörs ikväll!
puss å kram

Fanny

Av partysessorna - 18 maj 2011 19:43

Var ute i måndags med två jobbkompisar. Så klart spårade det ur som fan. haha

Det gör det alltid. Jag och ena vaknar hemma hos Emelie halv 8 och vi började 8...

Hon bor ute i rotebro så det var bara ringa en taxi och ruuusa ut. :P

Men fan va härligt det är att vara ute med jobb gänget :). Underbara mäniskor.


I måndags blev det även officielt att jag och Jesper var tillsammans :) <3

Lycklig tjej. Det finns ingen bättre kille än vad han är. Kan nog inte bli lyckligare.

Han är helt underbar och får mig att känna mig älskad och lycklig.

Han skickar fina sms och påminner mig hur mycket att tycker om mig och hur glad han är att det är vi två.

Så fort vi är tillsammans vill han inte hålla händerna borta utan bara hålla om mig.

 

Kan hålla på länge, men kan bli lite tjatigt. :P hehe

Meeen, fick även en egen hemma nyckel idag till honom ^^

hihi, fick välja hur den skulle se ut. Så det fick bli en körsbärs nyckel, haha Har alltid velat ha en nyckel med tryck på men aldrig fått det :P .

Ja jag vet, jag e töntig :P


 


Har nyss suttit och kollat bästa serien ever! Big bang theory.

Äger! Sen är det Greys anatomi som väntar :D woho!!


Jobb som vanligt imorgon från halv 8 till halv 5..... *suck*


/Chaki

Av partysessorna - 18 maj 2011 11:26

ligger fortfarande i sängen men av det jag kan skymta mellan persiennerna så är det fint väder ute! YEEEEY! :D
idag är jag ledig, ska äta frukost, ut och springa, umgås med min mamma och sen gå på bio och träffa min fina!
underbara lediga dag!! :D
hoppas vädret håller i sig, igår morse ringde tove och tvingade över mig på frukost, japp så jag åkte dit i min nya långklänning, vädret blev kallare och kallare. men eftersom att vi skulle ha gått på pixies skiva igår så tänkte jag att det ändå var smart att ha på klänningen.

men men lilla chakisen var för bakis från i förrgår så det blev ingen skiva och när jag skulle åka hem så spöregnade det!!!! sandaler och långklänning liksom.... gr8!
Körde killerpass på gymmet. håkan var stolt över mig till och med! :D
körde ett triatlon på slutet, springa 500 meter, ro 500 meter och sen göra 25 situps med benen uppe..

sen sprang vi intervaller på bandet inann vi avslutade med att stå i armhävningsposition med benen mot väggen. - japp det var hårt. och jag har träningsvärk idag med fan va skönt det va!! :)


JUSTE!! grattis grattis till chaki och jesper som ÄNTLIGEN har blivit tillsammans ;) de va fan inte en dag för tidigt hörrni!
världens finaste par <3

nej nu ska jag upp och hoppa,

puss min fina!

Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards