partysessorna

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av partysessorna - 24 juni 2011 11:26

Japp här sitter jag i personalmatsalen och äter lunch... Det är sjukt tråkigt och på detta jobb ska jag sitta på 13 timmar idag, 13 timmrr imorgon och 13 timmar på söndag. Det kommer vara dött, förhoppningsvisOch tiden ska gå fort idag!!! Egentligen är midsommar ingen förlust i sig. men det är själba faktumet att alla vänner träffas, folk åker bort och hittar på roliga saker som är tråkigt att missa.. men jag ska nog överleva denna helg också! Plus att jag får dubbelt betalt idag och jag behöver inte bryta min vita månad, kolla att jobba midsommar är bra för mig! Peace!! Fanny

Av partysessorna - 24 juni 2011 11:16

God morgon!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen skynda till Jesper. Vi ska på lunch hemma hos hans mamma ute i Vidja :).

Sov hos honom idag men var tvungen att åka hem och byta kläder mm. Tänkte inte så långt när jag åkte till jobbet igår.


Fanny är nog inte den gladaste idag, eftersom hon jobbar, långpanna dessutom. :/ Stackarn! Jag lovar Fanny, jag ska dricka åt dig oxå ;)


 

Fick även en liten rolig bok.

Ni vet Håkan. Som hade Håkans bar i Thailand och som jobbade på kryssningen där de filmades. Han var förbi min mammas butik i förrigår, och så började vi snacka om att jag var bartender. Så då fick jag personligen hans drinkbok :D

Kollade igenom den nu. Och den verkar skit bra, enkel med roliga drinkar! Helt perfekt för att kunna blanda snabbt hemma när man har fester ;)


 

Nej nu måste jag duscha, annars kommer jag bli för sen :P haha

Ha en glad midsommar allihoppa!!!   


/Chaki

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards