partysessorna

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av partysessorna - 12 juni 2011 11:42

Herregud vilken skön kväll de va igår på gaudi!! Sjukt mycket folk, skön underbar stämning. Varmt as hell men jag hade de sjukt kul ändå, och de va faktiskt skönt att åka hem i relativt bra tid:) Blev glad också för att två tjejer kom och sa att mitt hår va fint och att hela jag va din. Naaw då blev jag glad, och bartendern som jag haft ögonkontakt med så att jag va snygg. Okej nu ska jag sluta, men det gjorde verkligen min kväll när folk är så snälla:)) Sedan dansade massor, shottade och drack drinkar:) precis som en.kväll ska vara! Sen hade jag sällskap hela vägen hem av några gamla killkompisar, typ hela min grundskola va ute tydligen :P Men det bästa Imorse, när jag kom hem var att jag forfarande kunde gå i enbart shorts och linne och att de va typ 20 grader varmt ute! Love it! Idag är man lite sliten men är redan påväg in till stan för att möta upp Håkan och äta och dricka drinkar på fridays innan personalfesten på grönan. Hoppas på bättre väder nu.Ha en underbar dag, för de ska jag ha!! Puss å kram Xo Fanny!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards