partysessorna

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av partysessorna - 1 juni 2011 21:00

shuhu har precis avnjutit en långmiddag med min fina familj :)

ska in till stan nu, möta upp jossan och dricka ett glas vin

egentligen borde vi kanske åka till chakis jobb

alla vi behöver muntra upp varandra tror jag! :)

ska ringa emelie också och kolla vad hon håller hus! va ju fan flera dagar sen vi hrdes! :P

nej nu måste jag sticka iväg

hörs sen inatt!

 xx

Fanny!

Av partysessorna - 1 juni 2011 12:45

yes och jag har ätuit frukost, degat i sängen och framför datorn.

ska ut och joina min lillasyster på altanen snart , ska bara slänga på mig en bikini

vill ut och springa sen också men kanske tar det ikväll?

åååh va jag längtar till ledighet, läste chakis inlägg om våra sommarplaner och shit va grymt det kommer bli!! :)
sen är ju thailand det stora som kommer hända ;)


men innan dess ska de fixas med lägenheten och grejer, shit jag längtar sönder tills jag sitter där i min alldeles egna lägenhet, och gör allt vad jag själv vill och ingen kan få mig att inreda på annat sättän hur jag vill!

PUSSS
Fanny! :)


"I went to see the doctor about my heartaches, he told me that i have what is called a broken heart"

Av partysessorna - 1 juni 2011 11:43

I sommar så ha jag endast en vecka semester, vecka 29. För jag måste jobba så mycket som möjligt så jag får ihop pengar till Thailand i januari :).

Men vi ska ju även göra en liten roadtrip vi tjejer. Vi kommer starta här fån stockholm då och börja färden mot Kristianstad i skåne, vidare till Helsingborg, till Göteborg och sen hemmåt igen :). Det kommer bli galet med fest och även tältande ;).


Men, nu är det såhär... Bobby sa att vi skulle kunna åka iväg på semester i sommar. Och då berättade jag att jag har endast semester vecka 29 och ska köra roadtrip. Vet inte hur många dagar vi blir borta. men om det blir några dagar över kanske vi drar till New York från kanske tors-sönd. kanske kan få ledigt helgen innan semester så man kan dra dit ;). Skulle vara grymt!


Men som sagt så får vi se. :)

Det viktigaste är roadtripen i sommar med mina underbara tjejor :).


/Chaki

Av partysessorna - 1 juni 2011 07:11

Fan vad sur jag blir!!

Gick upp kl 6 för att åka hem och tvätta till 7. Typ enda tiden jag hinner innan jobbet.

Kommer hit, går ut med hunden och går ner mot tvättstugan för att försäkra mig om att det är ledigt. men nej!!

Då sitter det en jävla nyckel skit just där!!

Vem fan tvättar så här tidigt?!?! Det är inte normalt och jag har ett cp jobb som gör att jag måste tvätta såhär tidigt.... :/

Men han får på sig en halvtimme. Om han inte kommit innan det så snor jag tiden endå ^^,


Föresten så provade jag på att baka cupcakes igår :D.

Köpte den där boken jag snackade om förut.

Blev ganska goda, bara att jag fattar inte riktigt Jespers ugn som är gasol så det blir föör varmt i botten.. Så dom blev lite brända. MEN fina blev dom tycker jag :D

 

Nej nu ska jag fixa lite med tvätten och hoppas på att han inte har kommit. Han har endast tio min kvar på sig!!!


/Chaki


Av partysessorna - 1 juni 2011 00:07

förlåt för att jag varit så off den senaste tiden, mkt jobb, familj, mormor var här och så.

men nu e jag tillbaka !
har precis avslutat mitt andra 13 timmarspass på två dagar och nu ser jag fram emot två dagars ledighet :)

som kommer fyllas med att träna och att träffa vänner!

har precis tagit en sköön långdusch för
att slippa vakna upp min första lediga dag och lukta mat-os,

så life is good


vi hörs hörrni!
och håll tummarna för bra väder nu! mina lediga dagar faan


/ Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards