partysessorna

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av partysessorna - 5 juni 2011 08:44

usch jag är sliten. och trött och börjar få ont i halsen och är förskyld...

men ... 13 timmar kvar sen är jag ledig i alla fall en dag...

fyfan...

välförtjänt ledighet...


måste träna

måste fixa telefon

måste läka mitt hjärta..

sånt flyger runt i mitt huvud idag


/
Fanny

Av partysessorna - 5 juni 2011 00:10

ordet okaaaaaj använder man när man verkligen dumförklarar folk asså om någon säger något eller gör något som man tycker är helt efterblivet eller bara allmänt korkat.

och man måste säga de med göteborgsdialekt!

haha och detta håller vi på med på vårt jobb och alla andra utanför jobbet (jag tove och håkan haha) hatar detta ord..

men igår satt vi och kollade på något som en tjej gjorde, kommer inte ens ihåg va de va

och jag kolllar på chaki och bah : ja okkaaj
då svarar hon med: oookaaj

åååh jag typ doog av garv och hon försökte ta tillbaka det!

asså detta är tjejen som sparkar mig på smalbenet om vi sitter mitt emot varandra och jag söger detta ord

hahha underbart att se! :)

<3

Fanny

Av partysessorna - 5 juni 2011 00:04

haha jag har varit typ dööbakis idag

vafan e de som händer med en?!
jag som lätt kunde dricka massor utan att bli full och ännu mindre bli bakis.

idag har jag mått skit hela dagen!

usch

men visst hade vi det kul! :) och för en gångsskull så dansade vi massa också,  har ju varit så dåliga på det på sista tiden eftersom att vi tyckt att baren har varit mer lockande :P

men nu dansade vi, och musiken var helt knäpp, istället för skön housemusik så körde dom massa reggeaton, hip hop och skit.. fattade nada :P

och alla snuskkillar som kom fram och ville ddansa bara viftade vi bort eller stirrade ner :P haha

nej men de räckte gott och väl med drinken och de vinglas jag fick i mig kan jag säga.

sen åkte vi hem oc fick sms av pappa han undrade vart jag var. för han hade lagt märke till att mina skor inte var i hallen hahaha knäppo


idag har jag jobbat, och jag hann även med att sola!! såååå skööönt ja döör

börjar få riktigt fin brun färg nu ycker jag! man ser ju så mycket fräschare ut! :)

plus att min mobil dog diag... fyfan va lack ja e.


xo

Fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards