partysessorna

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av partysessorna - 2 juni 2011 17:11

morgonen började med att jag åkte till affären, handlade massor och började köra mot chaki.

ringde och försökte väcka emelie men den lilla grisen sov som en stock

sen ringde chaki och jag åkte dit

vi åkte och väckte jesper, haha älskar att chaki har nyckel dit vi stormade och slet av honom täcket och sa du har tjugo minuter på dig!!

sen åkte vi och hämtade emelie som var klar och sen hämtade jesper och sen till affären ( ja och jag var jätteotålig och tänkte att solen typ skulle gå ner innan vi hann komma ut liksom)
sen så åkte vi till en park, satt och solade, käkade, snackade muppade oss.

jesper hällde ner mig och mina trosor i vatten..... mhmm skitkul verkligen

sen skjutsade jag hem emelie och kom hem för ett tag sen, chaki jobbar ikväll och jag ska träffa min gudmor vid 7-7.30

sen kansek hinner man klämma in linda också :)
efter duschen så slängde jag på min låånga blommiga klänning :) :)

känns bra


 <3

fanny

Av partysessorna - 2 juni 2011 09:43

godmorgon godmorgon

klockan är 9.45 och jag är faktiskt pigg! :O
kom hem vid 4 igår..

haha

åkte till jossans jobb och hängde där. snackade lite med henrik. drack ett glas vin
plockade disk, övade på mina serveringsskilllz - still got it!

snackade med chaki då hade hon slutat och va sugen på attt möta upp oss...

men var så trött att hon kände sen att hon ville bara sova


jag och jossan drog mot stan och hellströms!

satt där, snackade med ett gäng killar som snackade engelska och sen förstod jag att dom snackade svenska också!

jävla idioter....

:P

sen vandrade vi vidare och hela tiden åkte ipoden fram och vi sjöng oc dansade där vu gick längst gatorna!

gick mot stan, ingenting a uju fasen öppet eller så var vi ute flrsent...

jossan skulle upp och jobba idag också så hon kände inte för mega utgång, fast jag hade liksom inte bangat lobby till 5 typ :P
haha skulle in på pure, men dom hade inträde 200 spänn och hade typ 1,5 timmar till stängning då sa jag att vi lika gärna kunde dra till lobby och sen så sket vi i de och åkte hem..

räknades ju som lördag igår så jag fick vänta en haltimme på bussen -.-


sen somnade jag sött, i raggsockor hahaa frös ihjäl typ


ny dag idag och det blir picnoc med tjejerna , ska åka och handla och ringa chaki och väcka henne och väcka emelie och åka dit :)


puuuusss å kraaaaaam

fanny

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta har du sex?
 Varje dag
 Flera gånger om dagen
 3 gånger i veckan
 1 gång i veckan
 2 gånger i månaden
 aldrig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards